Poprzez panel administracyjny usługi Acronis Backup, możesz zarówno dodawać, edytować, włączać i wyłączać, a także kasować dostępne plany kopii zapasowych. Wszystko odbywa się w jednym miejscu.
Jak usunąć utworzony plan tworzenia kopii zapasowej?
-
Zaloguj się do panelu administracyjnego usługi Acronis Backup.
- Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o logowaniu do panelu administracyjnego.
- Po lewej stronie ekranu kliknij Urządzenia, a następnie nazwę komputera, który jest skonfigurowany do wykonywania na nim kopii zapasowych.
- Po prawej stronie ekranu zostanie wyświetlony panel konfiguracji. Wejdź w zakładkę Chroń (ikona dwóch kwadratów) i kliknij ikonę opcji (trzy kropki) przy planie, który chcesz usunąć. Acronis oferuje trzy opcje dezaktywacji planu kopii zapasowej:
– Wyłącz: zatrzymuje tworzenie kopii zapasowej, zachowując zapisane dane, z możliwością przywrócenia działania planu,
– Odwołaj: wyłącza proces tworzenia kopii zapasowej, usuwa go z urządzenia, ale zachowuje szablon planu by móc użyć go przy tworzeniu nowego planu (nawet na innym urządzeniu),
– Usuń: usuwa plan z interfejsu Acronis Backup.
Kliknij w opcję, którą chcesz zastosować dla swojego planu kopii zapasowej Acronis.
- Pojawi się okno wymagające potwierdzenia akcji usunięcia kopii zapasowej. Otrzymasz także informacje dla jakich komputerów wykonywana była kopia zapasowa w usuwanym planie. Zaznacz opcję Potwierdzam usunięcie planu ochrony i kliknij Usuń.
Jak edytować utworzony plan kopii zapasowej? Poprzedni | Jak dodać nowy plan tworzenia kopii zapasowej? Następny |
Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń
Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.