Jak zamówić usługę Homebackup w home.pl?

  1. Przejdź na stronę home.pl do zakładki Ochrona danych -> Kopia zapasowa danych.homebackup-home
  2. Wybierz pakiet dopasowany do Twoich potrzeb i potwierdź wybór, klikając przycisk Zamów.

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się czym różnią się dostępne pakiety homebackup.
  3. W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany na stronę cp.home.pl, gdzie będziesz mógł sfinalizować zamówienie.
    Ze względów technicznych, usługa homebackup (podobnie jak Office365) dostępna jest w ramach Marketu home.pl, osobnego panelu zakupów i zarządzania usługami.
  4. Wyszukaj i dodaj do zamówienia darmową nazwę subdomeny. Posiadanie subdomeny jest niezbędne, aby w pełni korzystać z usługi, np. firma-jana.homebackup.pl.

    Rejestrowana subdomena jest bezpłatna, stosowna informacja pojawi się w podsumowaniu zamówienia. Subdomena jest elementem niezbędnym do utworzenia kont użytkowników, którzy będą korzystać z usługi.
  5. Jeśli wskazana subdomena będzie dostępna, zostaniesz automatycznie przeniesiony do kolejnego kroku zamówienia – rejestracji.
    • Nowy klient – wybierz, jeśli nie rejestrowałeś wcześniej usług w Markecie home.pl, np. Office365. Podczas rejestracji uzupełnij dane w formularzu, zaakceptuj regulaminy i wybierz metodę płatności. Potwierdź rejestrację klikając Zamawiam i płacę. W zależności od wybranej metody płatności, otrzymasz komunikat z instrukcją płatności.
      WAŻNE! W formularzu zamówienia usługi, uzupełnij pola Nazwa logowania i hasło – informacje te będą potrzebne podczas logowania do panelu zarządzania usługą. Zapamiętaj je.

    • Jesteś już klientem? – wybierz, jeśli rejestrowałeś wcześniej usługi w Markecie home.pl, np. Office365. Podczas logowania podaj ustaloną nazwę logowania i hasło. W kolejnym kroku zweryfikuj poprawność wprowadzonych danych i zatwierdź zamówienie, klikając Zamawiam i płacę. W zależności od wybranej metody płatności, otrzymasz komunikat z instrukcją płatności.
      Jeśli nie pamiętasz hasła do logowania, przejdź tutaj i kliknij Zapomniałeś hasła.

  6. W ostatnim kroku otrzymasz podsumowanie złożonego zamówienia. To wszystko. Wszystkie informacje dot. zamówienia, zostaną przesłane drogą mailową. Możesz zalogować się do panelu usługi, przechodząc na stronę cp.home.pl. Skorzystaj z podanych podczas rejestracji usługi danych: loginu oraz hasła.

    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak zalogować się do panelu usługi homebackup.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub