Widok konsoli kopii zapasowych: widok prosty/widok tabeli

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi homebackup znajdziesz pod tym adresem.

W panelu użytkownika usługi homebackup, czyli w panelu zarządzania komputerami i utworzonymi planami, masz możliwość zmiany widoku konsoli w celu zmiany wyświetlania informacji o kopiach zapasowych.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak utworzyć użytkownika usługi homebackup.

Po zalogowaniu do panelu użytkownika, możesz wyświetlić dane w postaci: widoku tabeli lub widoku prostego.

Widok tabeli pozwala na zarządzanie całym kontem, wszystkimi przypisanymi mu komputerami i lokalizacjami, a także wyświetla wszystkie informacje dotyczące tworzonej kopii zapasowej, postępu jej wykonania, raportów błędów i statusów. Widok tabeli jest widokiem domyślnym.

Widok prosty umożliwia wyświetlenie maksymalnie do 5 komputerów. Jest przyjazny dla użytkownika, wyświetla jedynie najważniejsze informacje (jak nazwę zasobu, informacje o ostatniej i kolejnej kopii zapasowej) oraz przyciski, odpowiadające szybkiej zmianie planu, jego uruchomieniu lub przejściu do odzyskiwania plików.

widoki1Zarówno widok prosty, jak i widok tabeli, zapewniają dostęp do tych samych funkcji usługi. Zmiana interfejsu powoduje zmianę położenia przycisków funkcyjnych oraz ich priorytet. Dokumentacja home.pl dotycząca usługi homebackup bazuje na dostępie do konsoli w widoku tabeli.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl