Acronis Backup – panel użytkownika


Instrukcje krok po kroku jak korzystać z Acronis Backup znajdziesz pod tym adresem.

Panel administracyjny użytkownika usługi, został skonstruowany w taki sposób, aby maksymalnie zachować najważniejsze funkcjonalności przy jednoczesnej prostocie jego obsługi.

Po pierwszym zalogowaniu do panelu użytkownika usługi, znajdziemy w nim podstawowe funkcje, jak wyświetlanie listy użytkowników oraz listy przypisanych mu komputerów czyli zasobów, z których będą realizowane kopie zapasowe. Dopiero po wskazaniu danego zasobu, zobaczymy dodatkowe opcje jak lista utworzonych planów, status ich realizacji, opcje tworzenia planu, a także jego przywracania z kopii zapasowej.

Bezpieczeństwo Twoich danych jeszcze nigdy nie było zapewnione w tak prosty i przejrzysty sposób. Poniżej, znajdziesz omówienie najważniejszych elementów panelu użytkownika.

Pierwsze logowanie i widok konsoli głównej

  • Użytkownicy – lista zalogowanych użytkowników. Przeważnie odnajdziesz tu tylko 1 pozycję, jeśli jednak korzystasz z kont administracyjnych na liście może być wtedy wyświetlonych wielu użytkowników,
  • Aktualizacje – lista elementów do zaktualizowania, np. nowa wersja agenta Acronis Backup, aplikacji instalowanej na komputerze,
  • Dostępne zasoby – lista komputerów przypisanych do konta użytkownika. Wszystkie wskazane stanowiska mają zainstalowane oprogramowanie, niezbędne do realizacji planu tworzenia kopii zapasowej,
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak utworzyć nowy plan kopii zapasowej,
  • Wyszukiwarka – przydatna w przypadku posiadania wielu zasobów na jednym koncie. Pozwala na szybkie odszukanie wybranego zasobu/komputera lub innej informacji,
  • Nazwa – identyfikator komputera w aplikacji Acronis Backup,
  • Konto kopii zapasowej – nazwa użytkownika, do którego przypisany jest komputer/zasób,
  • Status – wskazuje status zasobu. OK – jeśli wszystkie ostatnie plany zostały wykonane poprawnie, xx% tworzenie kopii – jeśli w chwili obecnej wykonywana jest kopia zapasowa,
  • Ostatnia kopia zapasowa – wskazuje datę i godzinę ostatniej kopii zapasowej wykonanej wg. wskazanego planu,
  • Następna kopia zapasowa – wskazuje datę i godzinę, kiedy zostanie wykonana kolejna kopia zapasowa,
  • Ikona + (plus) – pozwala na dodanie nowych zasobów/komputerów do konta użytkownika,
  • Ikona Widok jak wygląda ikona użytkownika - Posiada informacje o danym użytkowniku – po jej kliknięciu otrzymasz informacje o danych użytkownika, do którego jesteś obecnie zalogowany.
    Acronis Backup - Przykładowy widok konsoli głównej - Wszystkie komputery

Podgląd wybranych zasobów

Po zapoznaniu się z widokiem głównym, kliknij nazwę wybranego zasobu/komputera. Po prawej stronie ekranu pojawią się dodatkowe opcje do wyświetlenia. Jeśli klikniesz dwukrotnie w wybrany zasób/komputer, od razu rozwinie się opcja przeglądu.

  • Przegląd – status zasobu online/offline, lista przypisanych planów tworzenia kopii zapasowej, podstawowe informacje o komputerze i jego zasobach,
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o edycji ustawień planów tworzenia kopii zapasowej.
  • Kopia zapasowa – przedstawia informacje o utworzonych planach kopii zapasowej. W tym miejscu możesz włączyć i wyłączyć dany zasób, edytować go, a także, utworzyć nowy poprzez kliknięcie Nowy plan tworzenia kopii zapasowych,
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej, jak utworzyć nowy plan tworzenia kopii zapasowych.
  • Odzyskiwanie– po wejściu w opcję odzyskiwania możesz odzyskać kopie zabezpieczonych plików,
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o odzyskiwaniu kopii zapasowej.
  • Działania – raport ostatnich aktywności aplikacji, realizacji planów, napotkanych błędów,
  • Usuń – kasowanie komputera/zasobu w ramach którego wykonywana jest kopa zapasowa,
  • + Dodaj – dodawanie nowego komputera/zasobu do konta użytkownika.
    Acronis Backup - Podgląd wybranych zasobów - Opcja przeglądu

Dodawanie nowego zasobu – ikona plusa

Po kliknięciu ikony + (plusa), uzyskasz dostęp do aplikacji, która służy do tworzenia kopii zapasowych. Pobranie tej aplikacji oraz jej instalacja jest niezbędnym warunkiem przy usłudze Acronis Backup.
Acronis Backup - Dodaj - Dodaj komputer - Dostęp do aplikacji, która służy do tworzenia kopii zapasowych

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zasobach i instalacji wymaganego oprogramowania.
WAŻNE! Pamiętaj, że niezależnie od ustawień Twojej przeglądarki oraz konfiguracji komputera, zaleca się, aby po każdorazowym zakończeniu pracy z panelem administracyjnym usługi Acronis Backup, skorzystać z opcji Wyloguj w prawym górnym rogu ekranu.

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub