TeamViewer to najpopularniejsze narzędzie do zdalnego dostępu i świadczenia wsparcia technicznego. Licencje biznesowe pozwalają korzystać z aplikacji w celach komercyjnych.
Jak aktywować licencję TeamViewer dla firm?
Po zakupie biznesowej licencji TeamViewer otrzymasz wiadomość email z potwierdzeniem o dokonaniu zakupu. W niej znajdziesz link Aktywuj teraz, którzy przeniesie Cię na stronę logowania do TeamViewer.
Jeśli to Twoja pierwsza licencja TeamViewer, załóż konto. Dodając nową licencję do istniejącego konta, zaloguj się swoim adresem email i hasłem.
Pobierz aplikację TeamViewer z linku w wiadomości lub ze strony producenta () i zainstaluj ją na swoim komputerze. Otwórz TeamViewer i przejdź do zakładki Komputery i kontakty by zalogować się swoim kontem.
Aby zweryfikować poprawność logowania i aktywację licencji na urządzeniu kliknij Pomoc > Informacje. Pojawi się małe okno aplikacji, w którym zobaczysz informacje o swojej licencji.
Po zalogowaniu się swoim kontem możesz przejść do korzystania ze wszystkich funkcji TeamViewer dla firm.
TeamViewer narzędzie do dostępu zdalnego
Umożliwia zarządzanie i obsługiwanie komputerów, serwerów oraz innych urządzeń podczas połączenia zdalnego (nawet przez urządzenia mobilne). Pracuj zdalnie z każdego miejsca.