Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz samodzielnie potwierdzić rejestrację nowego klienta w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcjach w sytuacjach, gdy użytkownik nie może samodzielnie potwierdzić rejestracji (np. z powodu braku dostępu do skrzynki e-mail).

Aby ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu  KLIENCI.
  3. Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz potwierdzić rejestrację.
  4. Zaznacz pole Potwierdzony e-mail oraz kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.