Po zamówieniu usługi eSklep, sklep internetowy zostanie uruchomiony w ciągu kilku chwil, bez względu na to czy dokonałeś już opłaty, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające do sklepu oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.
SPIS TREŚCI
- Jak połączyć domenę z moim sklepem eSklep?
- Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?
- Jak skonfigurować płatności w sklepie?
- Jak skonfigurować formy dostawy w sklepie?
Po uruchomieniu sklepu eSklep, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu:
Po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu, uruchomiony zostanie asystent konfiguracji, który zdecydowanie ułatwia wstępną konfigurację usługi (np. podanie danych firmy, nazwy sklepu oraz innych danych dotyczących działalności).
Jak połączyć domenę z moim sklepem eSklep?
W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad dostępnością Twojego sklepu internetowego. Pod jakim adresem domeny ma być dostępny sklep internetowy? Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, zarejestruj ją w home.pl. Aby sklep internetowy mógł być dostępny pod adresem domeny (np. twojadomena.pl), należy wybraną domenę przypiąć/połączyć do Twojej usługi sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak przypisać domenę do usługi eSklep przez Panel klienta home.pl. Przeczytaj więcej o konfiguracji Twojej domeny w sklepie internetowym.
Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?
Po połączeniu domeny z Twoim sklepem możesz rozpocząć dodawanie skrzynek e-mail dla Ciebie oraz pracowników. Utworzenie skrzynek e-mail w domenie sklepu (np. biuro@twojadomena.pl lub jan.kowalski@twojadomena.pl) jest bardzo łatwą operacją, która nie wymaga wiedzy technicznej. Wystarczy, że zalogujesz się w Panelu klienta home.pl do usługi eSklep i klikniesz przycisk „Dodaj skrzynkę e-mail”. Instrukcje tworzenia nowej skrzynki e-mail na serwerze w home.pl znajdziesz pod tym adresem.
Jak skonfigurować ustawienia płatności w sklepie?
Ostatnim ważnym elementem przed rozpoczęciem sprzedaży w sklepie internetowym jest konfiguracja podstawowych opcji związanych z zakończeniem procesu zakupowego, a więc: płatność, dostawa oraz faktura. Wszystkie te ustawienia znajdziesz w opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności
Polacy coraz chętniej kupują w Internecie i coraz częściej płacą za zakupy drogą elektroniczną. Płatności on-line to wygoda, oszczędność oraz szansa na pozyskanie nowych klientów.
Opcje płatności możesz skonfigurować po przejściu do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy płatności . Po wyświetleniu listy dostępnych form płatności, przejdź do konfiguracji wybranej płatności (klikając opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE).
eSklep pozwala dostosować do Twoich potrzeb dostępne dla klientów formy płatności. Możesz nimi zarządzać oraz wybrać metody, które będą dostępne.
Zachęcamy przede wszystkim do zautomatyzowania swojej pracy poprzez wykorzystanie Pakietu bonusów i skorzystanie z płatności online oraz systemu usług kurierskich. Dzięki temu błyskawicznie otrzymasz płatność od klienta, zamówisz kuriera bezpośrednio z Panelu sklepu i/lub wyślesz paczkę kurierem UPS.
- Do czego służy opcja „Formy płatności”?
- Płatności elektroniczne w sklepie internetowym
- Jak włączyć płatności on-line PayU w sklepie?
- Eraty Santander w sklepie internetowym eSklep
Jak skonfigurować ustawienia dostaw w sklepie?
Ustawienia dostawy możesz skonfigurować w analogiczny sposób do form płatności. Należy w tym celu wybrać opcję menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Formy dostawy. Na liście dostaw kliknij opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE przy wybranej formie dostawy.
Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.
eSklep umożliwia zarządzanie sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.
- Integracja z usługą Paczkomaty Inpost
- Jak zintegrować sklep z przesyłkami Poczty Polskiej?
- Jak utworzyć przesyłkę dla Apaczki?
- Jak zmodyfikować dane do wysyłki zamówienia?
- Do czego służy opcja „Formy dostawy”?
Podczas konfiguracji płatności oraz dostaw nie zapomnij o specjalnej ofercie naszych partnerów!
Konfigurując formy płatności oraz rodzaje dostaw zapoznaj się z ofertą naszych partnerów. Wraz z nimi przygotowaliśmy dla Ciebie zniżki na profesjonalne i kompleksowe usługi. Wysyłaj towary jeszcze taniej i oszczędzaj na prowizjach od każdej płatności Klienta. Więcej informacji na temat bonusów od naszych partnerów znajdziesz pod tym adresem.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.