Konfiguracja sklepu tuż po uruchomieniu

Forum dyskusyjne home.pl

Po zamówieniu usługi Click Shop, sklep internetowy zostanie uruchomiony w ciągu kilku chwil, bez względu na to czy dokonałeś już opłaty, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające do sklepu oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

Po uruchomieniu sklepu Click Shop, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu:

logowanie-sklep3211

Po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu, uruchomiony zostanie asystent konfiguracji, który zdecydowanie ułatwia wstępną konfigurację usługi (np. podanie danych firmy, nazwy sklepu oraz innych danych dotyczących działalności).

Panel administratora został zbudowany w taki sposób, aby był wygodny w użytkowaniu zarówno na ekranach komputerów osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Jak połączyć domenę z moim sklepem Click Shop?

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad dostępnością Twojego sklepu internetowego. Pod jakim adresem domeny ma być dostępny sklep internetowy? Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, zarejestruj ją w home.pl. Aby sklep internetowy mógł być dostępny pod adresem domeny (np. twojadomena.pl), należy wybraną domenę przypiąć/połączyć do Twojej usługi sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak przypisać domenę do usługi Click Shop przez Panel home.pl. Przeczytaj więcej o konfiguracji Twojej domeny w sklepie internetowym.

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?

Po połączeniu domeny z Twoim sklepem możesz rozpocząć dodawanie skrzynek e-mail dla Ciebie oraz pracowników. Utworzenie skrzynek e-mail w domenie sklepu (np. biuro@twojadomena.pl lub jan.kowalski@twojadomena.pl) jest bardzo łatwą operacją, która nie wymaga wiedzy technicznej. Wystarczy, że zalogujesz się w Panelu home.pl do usługi Click Shop i klikniesz przycisk “Dodaj skrzynkę e-mail”. Instrukcje tworzenia nowej skrzynki e-mail na serwerze w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Jak skonfigurować ustawienia płatności w sklepie?

Ostatnim ważnym elementem przed rozpoczęciem sprzedaży w sklepie internetowym jest konfiguracja podstawowych opcji związanych z zakończeniem procesu zakupowego, a więc: płatność, dostawa oraz faktura. Wszystkie te ustawienia znajdziesz w opcji menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ

Polacy coraz chętniej kupują w Internecie i coraz częściej płacą za zakupy drogą elektroniczną. Płatności on-line to wygoda, oszczędność oraz szansa na pozyskanie nowych klientów.

Opcje płatności możesz skonfigurować po przejściu do opcji menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> PŁATNOŚCI. Po wyświetleniu listy dostępnych form płatności, przejdź do konfiguracji wybranej płatności (klikając opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE).

platnosc0

Click Shop pozwala dostosować do Twoich potrzeb dostępne dla klientów formy płatności. Możesz nimi zarządzać oraz wybrać metody, które będą dostępne.

Zachęcamy przede wszystkim do zautomatyzowania swojej pracy poprzez wykorzystanie Pakietu bonusów i skorzystanie z płatności online oraz systemu usług kurierskich. Dzięki temu błyskawicznie otrzymasz płatność od klienta, zamówisz kuriera bezpośrednio z Panelu sklepu  i/lub wyślesz paczkę kurierem UPS.

Jak skonfigurować ustawienia dostaw w sklepie?

Ustawienia dostawy możesz skonfigurować w analogiczny sposób do form płatności. Należy w tym celu wybrać opcję menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> DOSTAWY. Na liście dostaw kliknij opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE przy wybranej formie dostawy.
dostawy0

Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.

Click Shop umożliwia zarządzanie sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.

 

Podczas konfiguracji płatności oraz dostaw nie zapomnij o specjalnej ofercie naszych partnerów!

Konfigurując formy płatności oraz rodzaje dostaw zapoznaj się z ofertą naszych partnerów. Wraz z nimi przygotowaliśmy dla Ciebie zniżki na profesjonalne i kompleksowe usługi. Wysyłaj towary jeszcze taniej i oszczędzaj na prowizjach od każdej płatności Klienta. Więcej informacji na temat bonusów od naszych partnerów znajdziesz pod tym adresem.

Jak skonfigurować opcje dostawy i płatności?
Poprzedni
Partnerzy, dodatki i bonusy Click Shop
Następny

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl