Konfiguracja sklepu tuż po uruchomieniu


Po zamówieniu usługi eSklep, sklep internetowy zostanie uruchomiony w ciągu kilku chwil, bez względu na to czy dokonałeś już opłaty, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające do sklepu oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

Po uruchomieniu sklepu eSklep, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu:

Po pierwszym zalogowaniu do Panelu sklepu, uruchomiony zostanie asystent konfiguracji, który zdecydowanie ułatwia wstępną konfigurację usługi (np. podanie danych firmy, nazwy sklepu oraz innych danych dotyczących działalności).

Panel administratora został zbudowany w taki sposób, aby był wygodny w użytkowaniu zarówno na ekranach komputerów osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych.

Jak połączyć domenę z moim sklepem eSklep?

W pierwszej kolejności należy zastanowić się nad dostępnością Twojego sklepu internetowego. Pod jakim adresem domeny ma być dostępny sklep internetowy? Jeśli nie posiadasz jeszcze swojej domeny, zarejestruj ją w home.pl. Aby sklep internetowy mógł być dostępny pod adresem domeny (np. twojadomena.pl), należy wybraną domenę przypiąć/połączyć do Twojej usługi sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak przypisać domenę do usługi eSklep przez Panel Klienta home.pl. Przeczytaj więcej o konfiguracji Twojej domeny w sklepie internetowym.

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie sklepu?

Po połączeniu domeny z Twoim sklepem możesz rozpocząć dodawanie skrzynek e-mail dla Ciebie oraz pracowników. Utworzenie skrzynek e-mail w domenie sklepu (np. biuro@twojadomena.pl lub jan.kowalski@twojadomena.pl) jest bardzo łatwą operacją, która nie wymaga wiedzy technicznej. Wystarczy, że zalogujesz się w Panelu Klienta home.pl do usługi eSklep i klikniesz przycisk “Dodaj skrzynkę e-mail”. Instrukcje tworzenia nowej skrzynki e-mail na serwerze w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Jak skonfigurować ustawienia płatności w sklepie?

Ostatnim ważnym elementem przed rozpoczęciem sprzedaży w sklepie internetowym jest konfiguracja podstawowych opcji związanych z zakończeniem procesu zakupowego, a więc: płatność, dostawa oraz faktura. Wszystkie te ustawienia znajdziesz w opcji menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ

Polacy coraz chętniej kupują w Internecie i coraz częściej płacą za zakupy drogą elektroniczną. Płatności on-line to wygoda, oszczędność oraz szansa na pozyskanie nowych klientów.

Opcje płatności możesz skonfigurować po przejściu do opcji menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> PŁATNOŚCI. Po wyświetleniu listy dostępnych form płatności, przejdź do konfiguracji wybranej płatności (klikając opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE).

 

eSklep pozwala dostosować do Twoich potrzeb dostępne dla klientów formy płatności. Możesz nimi zarządzać oraz wybrać metody, które będą dostępne.

Zachęcamy przede wszystkim do zautomatyzowania swojej pracy poprzez wykorzystanie Pakietu bonusów i skorzystanie z płatności online oraz systemu usług kurierskich. Dzięki temu błyskawicznie otrzymasz płatność od klienta, zamówisz kuriera bezpośrednio z Panelu sklepu  i/lub wyślesz paczkę kurierem UPS.

Jak skonfigurować ustawienia dostaw w sklepie?

Ustawienia dostawy możesz skonfigurować w analogiczny sposób do form płatności. Należy w tym celu wybrać opcję menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> DOSTAWY. Na liście dostaw kliknij opcję EDYTUJ, która znajduje się w kolumnie AKCJE przy wybranej formie dostawy.
Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawy - Na liście dostaw kliknij opcję Edytuj, przy wybranej formie dostawy

Finalizując zakupy, klient Twojego sklepu musi dokonać wyboru sposobu dostawy. Lista opcji jaka zostanie mu przedstawiona, zależy od Twojej konfiguracji.

eSklep umożliwia zarządzanie sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne od wagi lub ceny produktów, a także maksymalną wagę zamówienia.

 

Podczas konfiguracji płatności oraz dostaw nie zapomnij o specjalnej ofercie naszych partnerów!

Konfigurując formy płatności oraz rodzaje dostaw zapoznaj się z ofertą naszych partnerów. Wraz z nimi przygotowaliśmy dla Ciebie zniżki na profesjonalne i kompleksowe usługi. Wysyłaj towary jeszcze taniej i oszczędzaj na prowizjach od każdej płatności Klienta. Więcej informacji na temat bonusów od naszych partnerów znajdziesz pod tym adresem.

Jak skonfigurować opcje dostawy i płatności?
Poprzedni
Partnerzy, dodatki i bonusy eSklep
Następny

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub