Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Jak usunąć etykiety „promocja” oraz „nowość” ?
Jeżeli nie chcesz, aby etykiety były wyświetlane przy produktach w sklepie, wykonaj poniższe czynności:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny.
- Przejdź do zakładki Własny styl CSS, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- W wyświetlonym formularzu wklej poniższy kod:
#box_mainproducts .innerbox table.products tr.fewperrow .product .tags
{ display: none; }
#box_mainproducts .innerbox table.products tr .product .tags li
{ display: none; }
#box_productfull .innerbox .maininfo .productimg .tags li
{ display: none; } - Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Ogólne > Pamięć cache, aby wyczyścić pamięć cache.
- Od tej pory etykiety nie będą wyświetlane przy produktach.
Więcej rozwiązań
- Jak zapobiec porzucaniu koszyka przez klientów?
- Jak przyznać indywidualny rabat klientowi?
- Jak usunąć klientowi indywidualny rabat?
- Jak dodać nowy próg rabatowy?