Może się tak zdarzyć, że podczas prowadzenia sklepu internetowego będziesz musiał zmienić termin wysyłki dla produktu (np. gdy termin dostawy się opóźni). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.
Aby zmienić termin wysyłki dla produktu:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu PRODUKTY.
- Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
- Zaznacz opcję (checkbox)
przy produkcie, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki (możesz też zaznaczyć kilka produktów). Następnie za pośrednictwem opcji Akcje (górna część ekranu), wybierz „zmień datę wysyłki” i określ nowy termin wysyłki dla zaznaczonych produktów.
- Kliknij przycisk Wykonaj, aby zmienić termin wysyłki dla wybranego produktu lub produktów.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak zmienić stan magazynowy dla kilku produktów?
- Jak dodać zdjęcie do produktu?
- Jak przyznać indywidualny rabat klientowi?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com