Jak zmienić termin wysyłki asortymentu ze sklepu?


Może się tak zdarzyć, że podczas prowadzenia sklepu internetowego będziesz musiał zmienić termin wysyłki dla produktu (np. gdy termin dostawy się opóźni). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.

Aby zmienić termin wysyłki dla produktu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu ASORTYMENT > PRODUKTY.
  3. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
  4. Zaznacz opcję (checkbox) Ikona Checkbox - Opcja do zaznaczenia przy produkcie, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki (możesz też zaznaczyć kilka produktów). Następnie za pośrednictwem opcji Akcje (górna część ekranu), wybierz „zmień datę wysyłki” i określ nowy termin wysyłki dla zaznaczonych produktów.
    Termin wysyłki produktów
  5. Kliknij przycisk Wykonaj, aby zmienić termin wysyłki dla wybranego produktu lub produktów.
Terminy wysyłek możesz skonfigurować w opcji menu KONFIGURACJA > ASORTYMENT > WYSYŁKA.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie