Jak zmienić termin wysyłki dla produktu?

728x90

Może się tak zdarzyć, że podczas prowadzenia sklepu internetowego będziesz musiał zmienić termin wysyłki dla produktu (np. gdy termin dostawy się opóźni). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.

Aby zmienić termin wysyłki dla produktu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu ASORTYMENT –> PRODUKTY.
  3. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
  4. Zaznacz opcję (checkbox) Ikona Checkbox - Opcja do zaznaczenia przy produkcie, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki (możesz też zaznaczyć kilka produktów). Następnie za pośrednictwem opcji Akcje (górna część ekranu), wybierz „zmień termin wysyłki” i określ nowy termin wysyłki dla zaznaczonych produktów.
    Sklep internetowy - Asortyment - Produkty - Za pośrednictwem opcji Akcje, wybierz Zmień termin wysyłki
  5. Kliknij przycisk Wykonaj, aby zmienić termin wysyłki dla wybranego produktu lub produktów.
Terminy wysyłek możesz skonfigurować w opcji menu KONFIGURACJA –> ASORTYMENT –> WYSYŁKA.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub