Jak zmienić typ adresu dla tworzonej przesyłki?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Podczas składania zamówienia w sklepie, jeżeli klient nie poda innego adresu do wysyłki, automatycznie wprowadzony zostanie adres z danych bilingowych. Może się jednak zdarzyć, że klient tuż po złożeniu zamówienia skontaktuje się z Tobą w celu aktualizacji adresu, na który przesyłany będzie zamówiony towar (np. z adresu firmowego na prywatny).

Za pośrednictwem Panelu sklepu eSklep możesz aktualizować dane dla zapisanej przesyłki. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu  ZAMÓWIENIA. Na ekranie zostanie wyświetlona lista złożonych zamówień w Twoim sklepie.
  3. W kolumnie Akcje wybierz opcję Edytuj.
  4. Wybierz sekcję Dane klienta.
  5. Usuń zawartość w polach „Nazwa firmy” oraz „NIP”.
  6. Kliknij przycisk Zapisz i nie wychodź jeszcze z Panelu sklepu.
  7. Wróć do listy zamówień (sekcja ZAMÓWIENIA) i w kolumnie Akcje wybierz opcję Utwórz przesyłkę.
  8. Podczas tworzenia przesyłki, na zaznaczonym na obrazku obszarze widoczna będzie informacja, że adres uległ zmianie na adres prywatny.
  9. Analogicznie możesz postąpić chcąc zmienić adres z prywatnego na firmowy. Wystarczy, iż w kolumnie „Dane do wysyłki”, na ekranie edycji danych zamówienia, wprowadzisz wartości w polach Nazwa firmy oraz NIP. System automatycznie zaktualizuje wówczas typ adresu.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie