Po zalogowaniu do Panelu home.pl nie widzę wszystkich usług

Każda usługa zarejestrowana w home.pl ma zdefiniowany poziom uprawnień. Uprawnienia określają jakie operacje możesz wykonać po zalogowaniu się w Panelu home.pl do usługi, a co za tym idzie, także dostęp do poszczególnych usług, zarejestrowanych w ramach swojego konta.

Nazwy wybranych usług, np. identyfikator serwera, skrzynki e-mail typu Personal email, numeru certyfikatu SSL, itp. mogą być traktowane jako login dostępu do panelu administracyjnego. Analogicznie każdy z loginów (identyfikatorów) może posiadać własne, unikalne hasło, za pomocą którego nastąpi logowanie.

Dostępne rodzaje uprawnień dla usług zarejestrowanych w home.pl:

uprawnienia99911.jpg
WAŻNE! Po zalogowaniu w Panelu home.pl, w opcji menu „Pulpit” znajdziesz obok nazwy usługi informacje o tym jakie uprawnienia są przypisane dla danej usługi.

Zalogowałem się do Panelu, nie widzę swoich usług

Standardowe logowanie do panelu administracyjnego, odbywa się na stronie www.panel.home.pl, gdzie podając jako login, nazwę posiadanej usługi, np. nazwę serwera: serwer123456 i hasło, otrzymujesz dostęp do zarządzania swoim kontem.

Nazwy zarejestrowanych usług, a jednocześnie nazwy które możesz wykorzystać do logowania, przesyłane są do Ciebie w wiadomości e-mail. Odnajdziesz je zarówno na fakturze Pro Forma jak i w treści wiadomości, informujących o zakończeniu procesu rejestracji usług.

Wyjątek stanowią usługi Homebackup oraz Office 365, gdzie logowania do panelu realizowane jest osobnym loginem, na stronie cp.market.home.pl

Zaloguj się do panelu administracyjnego home.pl, dowolną nazwą posiadanej usługi oraz hasłem nadawanym podczas jej rejestracji. Następnie:

  1. Aby przejść do zarządzania posiadanymi usługami, po lewej stronie ekranu wybierz USŁUGI.
  2. W nowym widoku zobaczysz listę posiadanych usług.
  3. Jeśli na liście występuje tylko jedna usługa, a dokonywałeś rejestracji kilku, oznacza to, że zalogowałeś się do panelu jednej z nich. Usługa ta nie posiada uprawnień administracyjnych. W praktyce zarządzanie kontem może być utrudnione..

Identyfikacja usługi administracyjnej

Jeśli jesteś administratorem konta, np. właścicielem, możesz sprawdzić nazwę usługi administracyjnej (jej nazwa jest jednocześnie loginem dostępu), a następnie wykonać ponowne logowanie.

W tym celu skorzystaj z poradnika dostępnego tutaj. Przejdź do sekcji Płatności, gdzie powinien być widoczny komunikat z prośbą o przelogowanie się do właściwej usługi, wraz ze wskazaną jej nazwą.
uprawnieniabrak1.jpg

Informacje o bieżącej usłudze administracyjnej, a więc usłudze po zalogowaniu do której, będziesz mógł zarządzać całym kontem, znajdziesz także w sekcji PULPIT.

uprawnienia9921.jpg

Tematy pokrewne

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl