reCAPTCHA – zwiększenie ustawień bezpieczeństwa w sklepie Shoper

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Aktywowałeś w swoim sklepie rozwiązanie reCAPTCHA a mimo to pojawiają się kolejne wiadomości SPAM? Zalecamy zwiększenie ustawień bezpieczeństwa. Dowiedz się, jak to zrobić.

SPIS TREŚCI

Ochrona przed SPAM

Korzystanie z rozwiązania reCAPTCHA pozwala chronić Twój sklep przed nadmiernym spamem. Jeżeli mimo aktywowania narzędzia, w panelu sklepu pojawiają się kolejne wiadomości SPAM, zalecamy zwiększyć ustawienia bezpieczeństwa (prawdopodobnie masz ustawione podstawowe parametry bezpieczeństwa).

Jeżeli nie masz jeszcze aktywowanej usługi sprawdź, jak uruchomić ją w swoim sklepie Shoper.

Jak zwiększyć zabezpieczenie reCAPTCHA w sklepie Shoper?

  1. Zaloguj się na swoje konto Google
    v3-Admin-Console-w-reCaptcha
  2. Wejdź na stronę narzędzia Google i przejdź do zakładki v3 Admin Console.
  3. Przejdź do ustawień → kliknij w koło zębate po prawej stronie.
    reCaptcha-esklep
  4. W sekcji Ustawienia bezpieczeństwa przesuń suwak do końca w prawo, aż wyświetli się informacja Najbezpieczniejsze.
    bezpieczenstwo-recaptcha-sklep-internetowy-ochrona-przed-spam
  5. Po zastosowaniu powyższych ustawień, zmiany powinny być widoczne maksymalnie po 24h.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie