TeamViewer – jak rozpocząć, zaplanować i dołączyć do spotkania

TeamViewer to sprawdzone narzędzie do zdalnego pulpitu, które posiada dodatkową funkcję organizacji spotkań. Zobacz, jak utworzyć nowe spotkanie, zaplanować je z wyprzedzeniem oraz dołączyć do trwającego meetingu.

Możliwość dołączania do spotkań i ich organizacji jest dostępna w każdej licencji TeamViewer, lecz mają one ograniczenia. W darmowej wersji zdalnego pulpitu, w spotkaniu może brać udział tylko 5 osób. W licencjach TeamViewer dla firm spotkania posiadają limit 10 uczestników. By rozszerzyć tę liczbę do 50, 100 lub 300 osób w spotkaniu, należy dokupić dodatek TeamViewer Meeting do aktywnej licencji. Spotkania TeamViewer są także dostępne jako niezależna usługa, którą kupisz bez licencji zdalnego pulpitu.

SPIS TREŚCI

Jak rozpocząć spotkanie TeamViewer?

By rozpocząć Meeting w TeamViewer:

  1. Otwórz aplikację TeamViewer na swoim komputerze i przejdź do zakładki Meeting, widocznej po lewej stronie okna aplikacji.
  2. Następnie kliknij Uruchom.
    TeamViewer spotkania
  3. Zobaczysz ekran z podglądem Twoich ustawień. Przed dołączeniem możesz włączyć mikrofon i kamerę oraz zmienić urządzenie odtwarzające dźwięk.
    Ekran przed spotkaniem TeamViewer
  4. Kliknij Rozpocznij spotkanie, by zatwierdzić ustawienia i włączyć meeting.

Jak dołączyć do spotkania w TeamViewer?

Dołączanie do spotkania jest bardzo proste i działa na takiej samej zasadzie jak łączenie się z komputerem zdalnym.

  1. Otwórz aplikację TeamViewer i przejdź do zakładki Meeting.
    TeamViewer spotkania
  2. Po prawej stronie okna, w sekcji Dołącz do Meetingu wprowadź identyfikator spotkania, do którego chcesz dołączyć.
  3. Pojawi się okno z podglądem ustawień przed dołączeniem. Jeśli spotkanie wymaga hasła, wprowadź je i kliknij Dołącz do spotkania.
    Dołącz do spotkania TeamViewer

Planowanie spotkania w TeamViewer

Spotkanie możesz rozpoczynać natychmiastowo lub planować je z wyprzedzeniem. By dodać spotkanie na określony termin:

  1. Otwórz aplikację TeamViewer i przejdź do zakładki Meeting.
  2. Następnie kliknij Terminarz. Pojawi się okno zawierające wszystkie Twoje nadchodzące spotkania.
  3. By dodać nowe spotkanie, kliknij Nowy Meeting. Zmień temat spotkania, wyznacz termin początku i końca oraz ustaw hasło spotkania.
    Terminarz TeamViewer
  4. Zatwierdź, klikając Zapisz.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

TeamViewer narzędzie do dostępu zdalnego

Umożliwia zarządzanie i obsługiwanie komputerów, serwerów oraz innych urządzeń podczas połączenia zdalnego (nawet przez urządzenia mobilne). Pracuj zdalnie z każdego miejsca.