Narzędzia do promocji oferty sklepu

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Shoper to nie tylko sklep internetowy – to również potężne narzędzie do promocji Twojej marki i komunikacji z Klientami. Nowość, bestseller czy produkt dnia – na wiele sposobów możesz promować swój asortyment, który chciałbyś sprzedawać lepiej i częściej. Dzięki takim operacjom Twoi Klienci łatwiej dotrą do wybranych produktów i dokonają zakupu.

Jakie mam dostępne narzędzia do promocji swojej oferty?

 

Za pomocą Panelu sklepu możesz, np. zarządzać rabatami indywidualnymi, które zostały przyznane Klientom czy też ustalać progi rabatowe, przy których Klienci otrzymają wyznaczone przez Ciebie upusty cenowe automatycznie.

Możliwości przyznawania rabatów są ograniczone tylko Twoją wyobraźnią. Rabat dla pierwszych stu osób, które złożą zamówienie od godziny 16.00 w danym dniu, zniżka dla osoby, która wymyśli kolejne hasło reklamowe, kod promocyjny dla osób z nazwiskiem Kowalski – to tylko niektóre pomysły na zwiększenie codziennej sprzedaży. Poszukuj pomysłów naokoło – w każdym sklepie trafisz dzisiaj na super promocję, zniżkę czy okazję!

Shoper umożliwia również oznaczanie produktów, które oferujesz do zakupu w sklepie. Oznaczenia Nowość lub Bestseller mogą być dodawane ręcznie przez samego administratora sklepu lub za pomocą specjalnych algorytmów. Przykładowo, oznaczenie Nowość może być dodawane do produktów ze względu na datę ich opublikowania w ofercie sklepu.

Przy oznaczaniu produktów możesz skorzystać również z funkcji Produkty dnia. Dla zwiększenia sprzedaży i informowania klientów, że w Twoim sklepie ciągle „coś się dzieje” – pamiętaj, by zmieniać regularnie produkty dnia. Nie musisz tego robić codziennie, ale warto zaglądać tutaj odpowiednio często i zmieniać wyświetlane w tym miejscu produkty.

Kolejnym elementem służącym do promocji sklepu jest Program lojalnościowy, który pozwala na premiowanie aktywnych klientów Twojego sklepu. Administrator sklepu może samodzielnie zdefiniować jaką ilość punktów będzie otrzymywać użytkownik za zrealizowane operacje. Punkty mogą być przyznawane m.in. za: złożenie zamówienia, zapisanie się klienta do newslettera lub dodanie opinii o produkcie.

Panel sklepu udostępnia też wiele innych narzędzi służących do promocji Twojego sklepu. W opcji menu Pozycjonowanie możesz zmienić ustawienia dotyczące pozycjonowania Twojego sklepu. Dobre pozycjonowanie sprawi, że Twój  sklep internetowy ma szansę na pojawienie się na szczycie listy wyników wyszukiwania (np. Google).

Na podstronach sklepu internetowego możesz wyświetlać banery reklamowe Twoich partnerów. Zwróć uwagę, że funkcja wyświetlania banerów może zostać zastosowana również do innych celów, np. reklamowania produktów znajdujących się w sklepie.

Poprzedni krok – Waluty i Języki
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie