Eksport informacji o Kliencie (RODO) – edycja Klienta

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Zgodnie z wymogami RODO Klient ma prawo wystąpić do administratora sklepu o wydanie mu pełnego archiwum całościowego działania, jakiekolwiek podjął w sklepie. Założył konto czy zapisał się do newslettera – każdy taki szczegół musi zostać zarejestrowany i przechowywany przez sklep w formie gotowej do udostępnienia. Funkcjonalność umożliwia administratorowi danych osobowych realizację dwóch praw klientów: prawa do wglądu w dane oraz prawa do przenoszenia danych.

W edycji Klienta w panelu sklepu dostępna jest zakładka, w pełni odpowiadająca na nową regulację:

Opcja dostępna jest także z pozycji Akcji na liście Klientów:

Docelowy widok statusu wysyłki archiwum do danego Klienta w panelu administracyjnym:

 

Archiwum danych po wysłaniu obecne będzie pod linkiem w wiadomości e-mail na skrzynce Klienta, dostęp do niego będzie dodatkowo obwarowany koniecznością podania hasła:

Wiadomość e-mail - Wpisz 6-cyfrowy kod aby pobrać archiwum

Archiwum udostępniane jest w formie pliku XML.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie