Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
- Zadbać, aby na stronie sklepu znalazły się zgodne z RODO regulamin i polityka prywatności; dokumenty można przygotować we własnym zakresie. Nowe dokumenty trzeba podlinkować na stronie sklepu w zakładce Wygląd i treści > Linki w nagłówku i stopce.
- Upewnić się, że nowa polityka prywatności jest dodana do komunikatu o cookie w zakładce Wygląd i treści > Wygląd sklepu > Obecny szablon graficzny > Nagłówek.
- Przejrzeć używane zgody marketingowe w sklepie pod kątem RODO: zgody znajdują się w zakładce Wygląd i treści > Dodatkowe pola formularzy, a zgoda na newsletter w Wygląd i treści > Szablony wiadomości automatycznych > Subskrypcja-dodanie. Polecamy ten poradnik. Natomiast przykładowe wzory zgód marketingowych znajdują się tutaj.
- W przypadku profilowania zautomatyzowanego czyli np. zbierania danych o wieku, płci, dacie urodzenia, zainteresowaniach trzeba zadbać, aby klient wyraził zgodę na takie profilowanie, czyli trzeba dodać taką zgodę w sklepie.
- Upewnić się, czy w sklepie jest zainstalowany certyfikat SSL. To mocno zalecane, aby zapewnić bezpieczeństwo danych klientów – przeczytaj więcej o uruchomieniu SSL w sklepie internetowym Shoper od home.pl.
- Upewnić się, czy osoby zatrudnione na umowę o pracę w sklepie mają stosowne upoważnienia do przetwarzania danych oraz czy z osobami zatrudnionymi na podstawie innych umów zawarto umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Posiadać odpowiednie polityki ochrony danych osobowych oraz przeprowadzić analizę ryzyka przetwarzanych danych.
Czytaj więcej
- Jak zdobyć dotację na sklep internetowy?
- Nowa polityka Google. Jak odejście od plików cookies wpłynie na strony internetowe?