Rejestracja i zakup usługi Dropsuite Email Backup przebiega analogicznie jak pozostałych usług home.pl. Wybierz interesujący Cię typ usługi, zdecyduj o ilości licencji lub stanowisk (w zależności od modelu sprzedaży), a następnie zaloguj się do swojego konta. Usługa zostanie zarejestrowana, a w Panelu klienta lub na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz dodatkowe informacje o logowaniu do konta użytkownika nowej aplikacji, klucze licencji, itp..
- Zobacz jak przebiega proces rejestracji usług w home.pl
Jak zarejestrować i opłacić usługę?
- Przejdź na stronę oferty: home.pl/marketplace lub home.pl/dropsuite-email-backup/
- Wybierz interesujący Cię typ usługi.
- W miarę potrzeby zmień okres abonamentowy lib wróć do zakupów i dodaj kolejną usługę.
- Sfinalizuj zakupy tak jakbyś rejestrował usługę pierwszy raz lub kupował kolejną, wskaż dane abonenta lub dane logowania do konta klienta home.pl – zobacz jak przebiega proces rejestracji usług w home.pl
- W ostatnim kroku zapoznaj się i zaakceptuj regulaminy oraz opłać zamówienie.
Sprawdź w jaki sposób zostanie przekazany Ci klucz licencji oraz jak rozpocząć instalację i aktywację oprogramowania.
Kopia zapasowa poczty e-mail bez limitu
Z Dropsuite E-mail Backup wykonasz kopię zapasową poczty Microsoft Exchange, Gmail z Google G Suite lub poczty IMAP/POP3.