Zastanawiasz się, ile kosztuje strona internetowa? Jaka jest cena dobrze przygotowanego szablonu strony internetowej, zaprojektowanie jej struktury, dopasowanie odpowiednich elementów graficznych? Kto i ile czasu pracował nad stworzeniem strony internetowej oraz jak zadbano o jej bezpieczeństwo, optymalizację oraz działania SEO? To tylko kilka elementów, o których powinieneś wiedzieć od samego początku.
SPIS TREŚCI
Tworzenie strony internetowej
Tworzenie stron internetowych to m.in. wybór i przygotowanie właściwego projektu graficznego. W jego skład mogą wchodzić m.in.: szablon strony internetowej, elementy graficzne, widgety (moduły narzędzi, przyciski akcji, ramki), wariant kolorystyczny i optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe.
Strony internetowe to nie tylko statyczna treść. Użytkownicy oczekują dostępu do licznych funkcjonalności, np. pozwalających na szybki kontakt z Twoją firmą, możliwość wyszukiwania i udostępniania treści, filtrowania, a nawet ukrywania tego, co sami uważają za niepotrzebne. Kluczowym elementem jest także integracja z social media (np. z Facebook).
Decydujący wpływ na złożoność projektowanej strony internetowej będzie miała też jej struktura, np. obecność stron informacyjnych, formularzy kontaktowych oraz treści dynamicznych (np. publikowanych wpisów na blogu). Wpisy na blogu możesz z czasem wprowadzać sam, realizując np. przyjętą strategię marketingu treści (content marketing). Wymienione powyżej elementy i treści powinny znaleźć się na Twojej stronie internetowej już od samego początku jej istnienia w sieci. To one najczęściej decydują o tym, czy odwiedzający użytkownik pozostanie na stronie internetowej oraz, czy zainteresuje się Twoją ofertą.
Ile kosztuje strona internetowa?
Zwróć uwagę, że rosnąca cena zwykle przekłada się na coraz bardziej rozbudowaną stronę internetową. Oznacza to nie tylko więcej treści czy publikowanych informacji, ale także dostępność narzędzi. Pomogą one Ci w zarządzaniu treściami strony internetowej oraz ułatwią badanie potrzeb klientów.
Istnieje też wiele niestandardowych mechanizmów, które wymagają dobrego przygotowania, jak np. mechanizmy subskrypcji, newslettera (wraz z integracją z systemami ich wysyłki), narzędzia e-commerce, rozbudowane galerie zdjęć, narzędzia rezerwacji lub planowania wydarzeń, czy kalendarze.
Ceny tworzenia strony internetowej mogą wrosnąć lub zmaleć w zależności od m.in. powyższych czynników. Sprawdź poniżej ofertę home.pl na stworzenie strony internetowej:
- Strona WWW OnePage – prosta strona WWW zbudowana na 1 podstronie. .
- Strona WWW firmowa – podstawowa strona wizytówka od 2 do 8 podstron/zakładek.
- Rozbudowana strona WWW – strona przypominająca portal (więcej niż 8 podstron).
- Sklep internetowy – nowoczesny sklep dostosowany do Twoich potrzeb.
Zamówienie i przygotowanie projektu strony internetowej
Jeśli chcesz skorzystać z doświadczenia profesjonalistów, zapraszamy Cię do kontaktu z naszym zespołem projektowym. Złożenie zapytania oraz wstępna wycena projektu jest bezpłatna. Sam oceń, które rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze!
Czytaj więcej
Pokaż się w Internecie z najlepszej strony
Wykonamy i opublikujemy dla Ciebie gotową stronę internetową.