Korzystaj z wszystkich udogodnień, jakie oferuje Ci program do fakturowania eKsięgowość. Wysyłaj swoim klientom faktury mailem, jednym kliknięciem – bez zbędnej filozofii! Prosta księgowość z dostępem do przejrzystej i profesjonalnej komunikacji z klientem, gdziekolwiek jesteś.
SPIS TREŚCI
- Jak wysłać klientowi fakturę e-mailem w programie do fakturowania eKsięgowość
- Jak wysłać klientom wiele faktur naraz w programie do fakturowania eKsięgowość
Jak wysłać klientowi fakturę e-mailem w programie do fakturowania eKsięgowość?
- Zaloguj się do panelu eKsięgowość
- W głównym panelu wyświetli Ci się lista faktur (możesz też kliknąć Sprzedaż po lewej stronie menu).
- W pierwszej rubryce wpisz adres e-mail klienta, do którego wysyłasz fakturę. Treść wiadomości możesz edytować lub uzupełnić.
WAŻNE!
Treści umieszczone w nawiasach [numer_faktury], [wartosc_brutto] oraz [data_platnosci] zostaną uzupełnione automatycznie. Nie musisz wpisywać ich ręcznie. - Kliknij czerwony przycisk Wyślij. Gotowe!
Jak wysłać klientom wiele faktur naraz w programie do fakturowania eKsięgowość?
- Tak, jak w przypadku wysyłania jednej faktury, zaloguj się na główny panel programu eKsięgowość lub kliknij Sprzedaż.
- Wybierz faktury, które chcesz wysłać (zaznacz je po lewej stronie) następnie kliknij ikonę poczty (koperta), która znajduje się na górnym pasku menu. Faktury zostaną wysłane automatycznie (jeśli podałeś w danych kontrahenta adres e-mail).
Aby wysyłać faktury z programu eKsięgowość, dodając nowego kontrahenta, uzupełnij rubrykę „e-mail”. Możesz też edytować istniejącego kontrahenta, wpisując adres e-mail później. Zobacz jak dodać nowego kontrahenta lub edytować istniejącego.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.