Jak włączyć otrzymywanie faktury elektronicznej?

W poniższym artykule znajdziesz informacje jak zmienić ustawienia faktur elektronicznych w Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jeśli chcesz zmienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych na nowej platformie home.pl, skontaktuj się w tym celu z Biurem Obsługi Klienta.
W home.pl możesz otrzymywać faktury VAT oraz PRO FORMA w postaci elektronicznej lub papierowej. Korzystaj z faktur papierowych tylko w wyjątkowych sytuacjach. Chroń lasy razem z nami!

Możesz zrezygnować z otrzymywania w formie papierowej następujących dokumentów:

  • Faktur VAT,
  • Faktur PRO FORMA.
WAŻNE! Więcej informacji na temat e-faktury w home.pl znajdziesz na stronie o e-fakturze.
Faktury VAT i Fakutry PRO FORMA z home.pl będą nadal wysyłane na Twój kontaktowy adres e-mail, który zapisany jest w Panelu Klienta home.pl. Więcej informacji na temat kontaktowego adresu e-mail znajdziesz pod tym adresem.
WAŻNE! Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, możliwe że masz włączoną opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję e-faktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.

Jak zrezygnować z otrzymywania faktur w formie papierowej?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Wybierz opcję menu „Profil” po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta - Wybierz opcję menu Profil
  3. Na ekranie znajdziesz informacje o aktualnej konfiguracji korespondencji:
    Panel Klienta - Profil - Znajdź informację o aktualnej konfiguracji korespondencji

    • Faktura VAT – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej,
    • PRO FORMA – może być dostarczana w formie papierowej lub elektronicznej.
  4. Potwierdź zmiany klikając przycisk “Zapisz”.
    Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o usłudze Obsługa korespondencji, która odpowiada m.in. za wysyłkę faktur w wersji papierowej.
WAŻNE! Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, możliwe że masz włączoną opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję e-faktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub