Aplikacja: Masowe usuwanie zdjęć produktów

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Chcesz wymienić zdjęcia części asortymentu i zaoszczędzić trochę czasu? Dzięki aplikacji: Masowe usuwanie zdjęć produktów możesz szybko usunąć wszystkie zdjęcia wybranej grupie produktów.

Moduł posiada 3 tryby – manualny wybór produktów poprzez multiakcje, wybór kategorii oraz wybór producentów. Możesz wybrać dowolną liczbę produktów w zakładce Asortyment Produkty i usunąć im wszystkie zdjęcia 1 klikiem. Możesz także zaznaczyć dowolną liczbę kategorii – moduł usunie zdjęcia produktom do nich przypisanym. Analogicznie możesz zaznaczyć dowolną liczbę producentów i usunąć zdjęcia.

Instalacja aplikacji: Masowe usuwanie zdjęć produktów

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego eSklepu.
  2. W panelu administracyjnym przejdź do zakładki: Dodatki i integracje →  Aplikacje.
  3. Wyszukaj aplikację Masowe usuwanie zdjęć produktów, a następnie kliknij przycisk: Zainstaluj.
    Masowe usuwanie zdjęć produktów
  4. Po akceptacji regulaminu Appstore, kliknij przycisk: Instaluj.
  5. Po zainstalowaniu aplikacji, pojawi się ona w zakładce: Aplikacje → Moje aplikacje. Przejdź do dalszego kroku zgodnie z załączoną poniżej instrukcją obsługi aplikacji.

Konfiguracja aplikacji

Interfejs aplikacji – w tym miejscu możesz usunąć zdjęcia produktów z wybranej kategorii, podkategorii lub producenta (zdjęcie poniżej).

Podczas usuwania zdjęć z kategorii akcja wymaga potwierdzenia (zdjęcie poniżej).

Podczas edycji produktów w toku, należy odczekać nawet kilkadziesiąt minut. Komunikat zniknie po wykonaniu operacji. Możesz kontynuować edycję innych produktów. Status akcji możesz sprawdzić w zakładce: „Ostatnie akcje”.

Po zakończeniu edycji produktów, zostanie wyświetlony stosowny komunikat.

W zakładce: „Ostatnie akcje” możesz sprawdzić raport dotyczący ostatnio wykonanych akcji.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie