Co znajdę w Centrum pomocy?
-
Kanały komunikacji – w ramach tej opcji zapewniamy Ci priorytetową obsługę wszystkich kanałów komunikacji, realizowaną przez dedykowany zespół konsultantów o najwyższych kwalifikacjach, w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum!
-
Wykaz numerów infolinii, za pomocą których możliwy jest szybki kontakt z konsultantem home.pl,
- Formularz kontaktowy, który pozwala wysłać wiadomość e-mail wprost do Biura Obsługi Klienta home.pl.
-
-
Wiadomości i komunikaty – pozwala uruchomić sekcję, która pozwala zarządzać Twoją korespondencją e-mail z Biurem Obsługi Klienta home.pl. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o omawianej sekcji.
- Historia wszystkich Twoich wiadomości wysyłanych do Biura Obsługi Klienta oraz ich odpowiedzi,
- Możliwość wysłania kolejnej wiadomości e-mail z zapytaniem do Biura Obsługi Klienta.
-
Dokumentacja i pomoc – rozbudowany dział pomocy oraz bogata dokumentacja techniczna pomogą Ci w przypadku większości pytań i problemów. Zapoznaj się z dostępnymi plikami pomocy lub wyszukaj informacje na temat interesującego Cię hasła.
-
Forum dyskusyjne – specjalnie dla Ciebie stworzyliśmy serwis http://forum.home.pl, w którym zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi pomysłami i sugestiami.
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.