Jak uruchomić Czat Premium na poprzedniej platformie home.pl?

W artykule znajdziesz instrukcję, jak uruchomić Czat Premium przez Panel klienta na poprzedniej platformie home.pl. Korzystasz z nowego Panelu klienta home.pl? Sprawdź:

W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (zwanego Czatem Premium), dzięki któremu będziesz mógł przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.

Aby skorzystać z Czata Premium w home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta, kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy -> Kanały komunikacji, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Centrum Pomocy - Przejdź do zakładki Kanały komunikacji
  3. Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję: Chat i wiadomości i kliknij przycisk Rozpocznij rozmowę.
    Panel klienta home.pl - Centrum Pomocy - Kanały komunikacji - W sekcji Chat i wiadomości kliknij przycisk Rozpocznij rozmowę
Jeśli w Panelu klienta home.pl nie widzisz sekcji Chat i wiadomości, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.

Jak uruchomić Czat Premium w Panelu klienta na nowej platformie?

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o uruchamianiu czata premium w Panelu klienta na nowej platformie home.pl.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę