Po zalogowaniu do Panelu klienta (nowa lub poprzednia platforma home.pl) możesz wysłać wiadomość e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana.
Wybierz, z którego Panelu klienta chcesz wysłać wiadomość e-mail do home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jak się zalogować?
- Kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy → Wiadomości i komunikaty (po lewej stronie ekranu).
- Kliknij przycisk: Nowa wiadomość, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl.
- Wysłana wiadomość będzie widoczna na liście konwersacji.
Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na poprzedniej platformie home.pl?
- Zaloguj się do Panelu klienta na nowej platformie home.pl. Jak się zalogować?
- Kliknij sekcję menu: Wsparcie klienta → Kontakt, który znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Odnajdź kafelek Formularz kontaktowy, a następnie kliknij OTWÓRZ, aby uruchomić formularz kontaktowy.
Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na nowej platformie home.pl?