Jak wysłać wiadomość przez formularz w Panelu klienta?

Wybierz, z którego Panelu Klienta chcesz wysłać wiadomość e-mail do home.pl:

Poprzednia platforma home.pl

Poprzednia platforma home.pl - Panel Klienta home.pl - Przykładowy widok Pulpitu na starym panelu Klienta

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy -> Wiadomości i komunikaty (po lewej stronie ekranu).
  3. Kliknij przycisk: Nowa wiadomość, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl.
  4. Wysłana wiadomość będzie widoczna na liście konwersacji.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel Klienta na poprzedniej platformie home.pl?

Nowa platforma home.pl

Nowa platforma home.pl - Panel Klienta home.pl - Przykładowy widok Pulpitu na nowym panelu Klienta

  1. Zaloguj się do Panelu klienta na nowej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Kliknij sekcję menu: Wsparcie klienta -> Pomoc, który znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij przycisk: Formularz kontaktowy, który znajduje się w module: Pomoc i wyślij wiadomość do home.pl
  4. WAŻNE! Jeśli nie widzisz modułu Pomoc, odczekaj chwilę na jego wczytanie.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel Klienta na nowej platformie home.pl?

Dodatkowe informacje o dostępnych metodach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta znajdziesz na stronie home.pl/kontakt
Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie home.pl/formularz-email/ aby przesłać do nas wiadomość e-mail z pominięciem autoryzacji do konta. Brak autoryzacji może wydłużyć czas realizacji zgłoszenia oraz odpowiedzi na wiadomość e-mail.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub