Jak wysłać wiadomość przez formularz w Panelu Klienta?

 

Wybierz, z którego Panelu Klienta chcesz wysłać wiadomość e-mail do home.pl:

Poprzednia platforma home.pl

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy -> Wiadomości i komunikaty (po lewej stronie ekranu).
  3. Kliknij przycisk: Nowa wiadomość, aby napisać i wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl.
  4. Wysłana wiadomość będzie widoczna na liście konwersacji.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel Klienta na poprzedniej platformie home.pl?

Nowa platforma home.pl

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta na nowej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Po zalogowaniu do Panelu Klienta, wyświetlony zostanie Pulpit. Przewiń ekran w dół i znajdź moduł: Pomoc.
  3. Kliknij przycisk: Formularz kontaktowy, który znajduje się w module: Pomoc i wyślij wiadomość do home.pl
  4. WAŻNE! Jeśli nie widzisz modułu Pomoc, odczekaj chwilę na jego wczytanie.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel Klienta na nowej platformie home.pl?

Dodatkowe informacje o dostępnych metodach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta znajdziesz na stronie home.pl/kontakt
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub