Po zalogowaniu do Panelu klienta (nowa lub poprzednia platforma home.pl) możesz wysłać wiadomość e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana.
Wybierz, z którego Panelu klienta chcesz wysłać wiadomość e-mail do home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jak się zalogować?
- Kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy -> Wiadomości i komunikaty (po lewej stronie ekranu).
- Kliknij przycisk: Nowa wiadomość, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl.
- Wysłana wiadomość będzie widoczna na liście konwersacji.
Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na poprzedniej platformie home.pl?
- Zaloguj się do Panelu klienta na nowej platformie home.pl. Jak się zalogować?
- Kliknij sekcję menu: Wsparcie klienta -> Pomoc, który znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij przycisk: Formularz kontaktowy, który znajduje się w module: Pomoc i wyślij wiadomość do home.pl
- WAŻNE! Jeśli nie widzisz modułu Pomoc, odczekaj chwilę na jego wczytanie.
Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na nowej platformie home.pl?
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com