Jak wysłać wiadomość przez formularz w Panelu klienta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta (nowa lub poprzednia platforma home.pl) możesz wysłać wiadomość e-mail przez formularz kontaktowy. Wysłana w ten sposób wiadomość będzie zautoryzowana.

Wybierz, z którego Panelu klienta chcesz wysłać wiadomość e-mail do home.pl:

Poprzednia platforma home.pl

Poprzednia platforma home.pl - Panel klienta home.pl - Przykładowy widok Pulpitu na starym Panelu klienta

  1. Zaloguj się do Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy → Wiadomości i komunikaty (po lewej stronie ekranu).
  3. Kliknij przycisk: Nowa wiadomość, aby wysłać wiadomość do Biura Obsługi Klienta home.pl.
  4. Wysłana wiadomość będzie widoczna na liście konwersacji.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na poprzedniej platformie home.pl?

Nowa platforma home.pl

  1. Zaloguj się do Panelu klienta na nowej platformie home.pl. Jak się zalogować?
  2. Kliknij sekcję menu: Wsparcie klienta  Kontakt, który znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Odnajdź kafelek Formularz kontaktowy, a następnie kliknij OTWÓRZ, aby uruchomić formularz kontaktowy.

Więcej informacji: Jak wysłać wiadomość e-mail przez Panel klienta na nowej platformie home.pl?

Dodatkowe informacje o dostępnych metodach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta znajdziesz na stronie home.pl/kontakt
Skorzystaj z formularza kontaktowego dostępnego na stronie home.pl/formularz-email/ aby przesłać do nas wiadomość e-mail z pominięciem autoryzacji do konta. Brak autoryzacji może wydłużyć czas realizacji zgłoszenia oraz odpowiedzi na wiadomość e-mail.