W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (zwanego Czatem Premium), dzięki któremu będziesz mógł przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.
SPIS TREŚCI
- Jak uruchomić Czat Premium w nowym Panelu home.pl?
- Jak uruchomić Czat Premium w poprzednim Panelu home.pl?
Jak uruchomić Czat Premium w nowym Panelu home.pl?
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Sprawdź, jak się zalogować.
- Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl przejdź do sekcji: Wsparcie klienta, która znajduje się w menu po lewej stronie ekranu.
- Przejdź do sekcji: Kontakt i odnajdź kafelek o nazwie Pomoc Premium.
- Rozpocznij czat, klikając ROZPOCZNIJ ROZMOWĘ.
- Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty Czat Premium z konsultantem w home.pl.
Jak uruchomić Czat Premium w poprzednim Panelu home.pl?
- Zaloguj się do poprzedniego Panelu home.pl korzystając z tego adresu: https://panel.online.home.pl/support/contact
- Po zalogowaniu, uruchom czat premium za pomocą wyświetlonego przycisku. Czat premium znajduje się w sekcji Centrum Pomocy -> Kanały komunikacji.
Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o uruchamianiu Czata Premium na poprzedniej platformie home.pl.