Jak uruchomić Czat Premium?

W artykule znajdziesz instrukcję, jak uruchomić Czat Premium na nowej platformie home.pl.

W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (zwanego Czatem Premium), dzięki któremu będziesz mógł przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.

SPIS TREŚCI

Jak uruchomić Czat Premium w nowym Panelu home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl przejdź do sekcji: Wsparcie klienta, która znajduje się w menu po lewej stronie ekranu.
  3. Przejdź do sekcji: Kontakt i odnajdź kafelek o nazwie Pomoc Premium.
    Czat Premium w Panelu klienta home.pl
  1. Rozpocznij czat, klikając ROZPOCZNIJ ROZMOWĘ.
  2. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty Czat Premium z konsultantem w home.pl.
Jeśli w Panelu klienta home.pl nie widzisz pozycji „ROZPOCZNIJ ROZMOWĘ”, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.

Jak uruchomić Czat Premium w poprzednim Panelu home.pl?

  1. Zaloguj się do poprzedniego Panelu home.pl korzystając z tego adresu: https://panel.online.home.pl/support/contact 
  2. Po zalogowaniu, uruchom czat premium za pomocą wyświetlonego przycisku. Czat premium znajduje się w sekcji Centrum Pomocy -> Kanały komunikacji.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o uruchamianiu Czata Premium na poprzedniej platformie home.pl.

Jeśli w Panelu klienta home.pl nie widzisz opcji uruchomienia Czata Premium, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.
Korzystasz z poprzedniej platformy home.pl? Sprawdź:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie