Jak uruchomić Czat Premium w home.pl?

W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (nazywanego Czatem Premium), dzięki któremu możesz przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.

Jak uruchomić Czat Premium w nowym Panelu home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu przejdź do sekcji: Wsparcie klienta, która znajduje się w menu po lewej stronie ekranu.
  3. Przejdź do sekcji: Kontakt i odnajdź kafelek o nazwie Pomoc Premium.
    Czat Premium w Panelu klienta home.pl
  1. Rozpocznij czat, klikając ROZPOCZNIJ ROZMOWĘ.
  2. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty Czat Premium z konsultantem w home.pl.
Jeśli w Panelu klienta home.pl nie widzisz pozycji „ROZPOCZNIJ ROZMOWĘ”, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie