home.pl świadczy całodobowe wsparcie techniczne w ramach wielu kanałów komunikacji:
Możesz dopasować kanał komunikacji do danej sytuacji, np. podczas rozmowy na czacie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego możesz wkleić fragment kodu, dodać załącznik, a na infolinii możesz tylko porozmawiać z konsultantem.
W przypadku forum dyskusyjnego, czyli forum.home.pl, możesz zadać pytanie, na które możesz uzyskać odpowiedź od innych użytkowników usług home.pl.
W ramach oferty home.pl udostępniamy także dodatkową Pomoc Premium, która umożliwia uzyskanie dodatkowego wsparcia od konsultantów home.pl. Pomoc Premium realizowana jest przez dedykowany zespół najbardziej doświadczonych konsultantów home.pl o najwyższych kwalifikacjach i specjalizacjach. Wszystkie dyspozycje realizowane są priorytetowo, w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum.
WAŻNE! Połączenie z czatem realizowane jest na dwa sposoby:
- połączenie z czatem technicznym, które umożliwia składanie dyspozycji i weryfikacje konta Klienta, dostępny tylko w ramach Pomocy Premium.
- Przejdź tutaj, aby otworzyć Czat Premium w ramach poprzedniej platformy home.pl.
- Przejdź tutaj, aby zobaczyć jak otworzyć Czat Premium na nowej platformie home.pl.
- połączenie z czatem handlowym, które umożliwia przeprowadzenie rozmowy dotyczącej oferty home.pl. Czat handlowy uruchamiany jest na podstronach naszej strony głównej, np. pod tym adresem: https://home.pl/sklepy-internetowe
Jak wysłać zgłoszenie przez formularz kontaktowy?
Formularz kontaktowy umożliwia wysłanie zgłoszenia e-mail każdemu użytkownikowi, który przejdzie na stronę kontaktową. Na etapie tworzenia wiadomości należy wskazać czy posiadasz już usługę w home.pl. Jeśli zarejestrowałeś już u nas konto, wskaż dane do logowania. Wiadomość wysłana wraz ze wskazaniem danych logowania zostanie automatycznie zautoryzowana – otrzyma odpowiedni status oraz identyfikator klienta, dzięki czemu jej realizacja będzie jeszcze szybsza i prostsza.
Link do formularza kontaktowego dostępny jest na stronie: www.home.pl/kontakt
Jeśli jesteś aktualnie zarejestrowany do Panelu klienta home.pl, skorzystaj z sekcji Centrum Pomocy, a następnie wybierz kanały komunikacji. Wiadomości wysłane za pośrednictwem Panelu klienta home.pl (czyli po zalogowaniu konta) również podlegają automatycznej autoryzacji, dzięki czemu każde zgłoszenie zostanie od razu przekazane do realizacji.
Jak rozpocząć rozmowę na czacie?
Rozmowy na czacie dostępne są dla każdego użytkownika usług home.pl. Jeśli posiadasz pakiet Pomocy Premium, połączenie na czacie ma charakter techniczno-handlowy. W praktyce oznacza to, że każde połączenie jest autoryzowane automatycznie, a konsultant prowadzący rozmowę, może wykonać złożone dyspozycje bezpośrednio na Twoim koncie, np. dokonać zmian w konfiguracji usługi.
Jeśli nie posiadasz pakietu Pomocy Premium, możesz skorzystać z czata dostępnego na stronie: pomoc.home.pl. Czat ten ma charakter informacyjno-handlowy. W praktyce oznacza to, że nawiązane połączenie nie jest autoryzowane, a więc konsultant prowadzący rozmowę, nie ma dostępu do Twojego konta i nie przyjmuje dyspozycji do realizacji.
Jeśli jesteś aktualnie zarejestrowany do Panelu klienta home.pl, skorzystaj z sekcji Centrum Pomocy, a następnie wybierz kanały komunikacji. Wiadomości wysłane przez czat on-line, który został uruchomiony z Panelu klienta home.pl, zostaną automatycznie zautoryzowane, dzięki czemu każde zgłoszenie zostanie od razu przekazane do realizacji.