Jak uruchomić Czat Premium z konsultantem home.pl?

W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (zwanego Czatem Premium), dzięki któremu będziesz mógł przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.

Aby skorzystać z Czata Premium w home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl
  2. Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, znajdź na pulpicie sekcje “Pomoc” i kliknij: “WYŚWIETL CHAT”.
  3. Po kliknięciu, w nowym oknie zostanie otwarty Czat Premium z konsultantem w home.pl.
Jeśli w Panelu Klienta home.pl nie widzisz pozycji “WYŚWIETL CHAT”, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.

Jak uruchomić Czat Premium w poprzednim Panelu home.pl?

  1. Zaloguj się do poprzedniego Panelu home.pl korzystając z tego adresu: https://panel.online.home.pl/support/contact 
  2. Po zalogowaniu, uruchom czat premium za pomocą wyświetlonego przycisku. Czat premium znajduje się w sekcji Centrum Pomocy -> Kanały komunikacji.
Jeśli w Panelu Klienta home.pl nie widzisz opcji uruchomienia Czata Premium, oznacza to, że Twoje konto nie posiada statusu PREMIUM. Czat Premium jest dostępny dla klientów, którzy wykupili pakiet pomocy premium.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub