homeSSL Premium EV – najczęściej zadawane pytania


Zabezpiecz przesyłane dane za pomocą certyfikatu: homeSSL Premium EV, buduj markę opartą na zaufaniu i zdobywaj nowych klientów. Oto odpowiedzi na pytania dotyczące procesu zamawiania certyfikatu SSL typu EV.

  1. Czy dane dysponenta domeny muszą być jawne?

    Tak, ujawnienie danych osobowych dysponenta domeny i ich zgodność z wnioskiem o certyfikat EV są elementami niezbędnymi do prawidłowego zakończenia procesu certyfikacji. Więcej informacji o weryfikacji zamawiającego certyfikat SSL typu EV.
  2. Czy weryfikacja telefoniczna jest niezbędna? Często jestem niedostępny pod telefonem.

    Weryfikacja telefoniczna jest niezbędnym elementem procesu weryfikacyjnego i nie można go pominąć. Ważne jest, aby wskazany numer telefoniczny był aktywny i aby możliwe było jego zweryfikowanie w niezależnych źródłach.
  3. Posiadam już inny certyfikat SSL (bez zielonego paska adresu), czy mogę go ulepszyć do nowej wersji – z zielonym paskiem?

    Zamówienie na każdy certyfikat składane jest i rozpatrywane indywidualnie, dlatego też dla certyfikatu homeSSL Premium EV niezbędne będzie przeprowadzenie nowego procesu zamówienia. Czas ważności certyfikatu będzie liczony od nowa – od dnia jego wystawienia. Więcej informacji o weryfikacji zamawiającego certyfikat SSL typu EV.
  4. Ile czasu trwa proces zamówienia i uzyskania certyfikatu homeSSL Premium EV?

    Czas realizacji zamówienia certyfikatu EV jest różny i w dużej mierze zależy od szybkości dokonania opłaty, przesłania dokumentów i czasu weryfikacji telefonicznej. Zwykle proces ten trwa od 4 do 14 dni. Więcej informacji o weryfikacji zamawiającego certyfikat SSL typu EV.

Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL

Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub