Pomoc Premium

 

Pomoc Premium jest unikalnym pakietem wsparcia realizowanym przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Pomoc Premium kierowana jest do osób realizujących rozbudowane projekty internetowe. To najlepsza propozycja dla użytkowników, którzy chcą sprawnie realizować swoje przedsięwzięcia, korzystając z najwyższej jakości usług hostingowych i bogatych funkcjonalności dodatkowych.premiumpng

Obsługa Klienta w ramach Pomocy Premium realizowana jest przez dedykowany zespół najbardziej doświadczonych konsultantów home.pl o najwyższych kwalifikacjach i specjalizacjach.

Priorytetowa obsługa wszystkich kanałów komunikacji. Pomoc 24/7 i obsługa w języku polskim.

Wszystkie dyspozycje w ramach Pomocy Premium realizowane są priorytetowo, w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum. Korzystając z Pomocy Premium otrzymujesz przypisanego do konta osobistego opiekuna, który będzie realizował wskazane dyspozycje oraz nadzorował przebieg ich realizacji. Podczas kolejnego kontaktu, nawiążesz połączenie z tym samym konsultantem, dzięki czemu jeszcze prościej uzyskasz wsparcie dla swoich usług.

WAŻNE! Posiadając Pomoc Premium, otrzymasz 50% rabatu na Profesjonalną usługę IT! Zniżka zostanie nadana przez konsultanta, po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta (nie dotyczy usług przeniesienia danych między serwerami, zmiany adresu IP oraz Profesjonalnych usług IT dla sklepów Click Shop.

Jakie są korzyści korzystania z Pomocy Premium?

  • Infolinia Premium, czyli gwarancja szybkiego połączenia z konsultantem. Brak reklam oraz pominięcie podstawowego systemu automatycznej obsługi telefonicznej (IVR). Infolinia Pomocy Premium realizuje identyfikacje dzwoniącego Klienta na podstawie numeru telefonu. Wystarczy nawiązać połączenie z Infolinią home.pl, a system sam dokona weryfikacji i połączy ze specjalistą.
    Zadzwoń pod numer infolinii home.pl 504 502 500 i poczekaj na zgłoszenie się konsultanta. W wyjątkowych sytuacjach, gdy dzwonisz z innego numeru telefonu, zostaniesz poproszony o podanie numeru klienta (numer otrzymasz w osobnej wiadomości e-mail), na podstawie którego nastąpi weryfikacja posiadanego statusu Premium.
  • Połączenia przez zdalny pulpit – rewolucyjny zakres wsparcia świadczonego przez home.pl. Dzięki prostemu połączeniu możesz udostępnić pulpit swojego komputera, a konsultant pomoże Ci w rozwiązaniu zgłaszanej niedogodności czy dyspozycji. Pomoc realizowana jest za pomocą bezpiecznego połączenia internetowego.
  • Możliwość zamówienia konsultacji telefonicznej ze specjalistą obsługi Premium w dni powszednie we wskazanych godzinach. Za pośrednictwem Panelu home.pl możesz wysłać prośbę o kontakt telefoniczny, w której określisz orientacyjną godzinę kontaktu. Nasz specjalista po prostu do Ciebie oddzwoni. Kliknij tutaj, aby wysłać zamówienie rozmowy.
  • Czat techniczny, czyli obsługa Klienta w pełnym zakresie za pośrednictwem czatu on-line. Możliwość realizacji dyspozycji dotyczących usług i zleceń technicznych (np. zlecenie przywrócenia kopii bezpieczeństwa – po zamówieniu w ramach Profesjonalnych usług IT). Czat techniczny dostępny jest po zalogowaniu się do Panelu home.pl. Kliknij tutaj, aby się zalogować.
  • Formularz kontaktowy, czyli pierwszeństwo realizacji zgłoszeń przesyłanych za pomocą wiadomości e-mail. Odpowiedzi na zapytania udzielane są zazwyczaj w czasie nieprzekraczającym 2 godzin. Formularz kontaktowy dostępny jest w Panelu home.pl. Kliknij tutaj, aby otworzyć formularz kontaktowy w Panelu home.pl.
  • Dodatkowy zakres pomocy technicznej: W ramach Pomocy Premium wykonujemy dodatkowe czynności obejmujące obsługę zarejestrowanych usług, np. konfigurację, przekierowania domen, pomoc przy konfiguracji ustawień antyspam. Pomoc Premium to również status VIP na forum.home.pl, czyli rozszerzone wsparcie, obejmujące nie tylko odpowiedzi na pytania techniczne, ale i ogólną pomoc, np. doradczą.
WAŻNE! Pomoc Premium to priorytetowa realizacja zgłoszeń w czasie ograniczonym do minimum.

W jaki sposób otrzymać Pomoc Premium?

Przejdź na stronę ofertową home.pl – Pomoc Premium i zarejestruj usługę. Po opłaceniu abonamentu, usługa Pomocy Premium zostanie automatycznie aktywowana przy Twoim koncie. Nie musisz robić nic więcej.

W jaki sposób skorzystać z Pomocy Premium?

Aby skorzystać z Pomocy Premium, skontaktuj się z nami pod wskazanym numerem telefonu (504 502 500) lub zaloguj się do w Panelu home.pl do swojego konta, aby skorzystać z dodatkowych kanałów komunikacji.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl