Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem opcji menu Ustawienia > Ogólne > Adres email możesz skonfigurować ustawienia poczty e-mail w taki sposób, aby wiadomości wysyłane do klientów z Twojego sklepu, były wysyłane poprzez Twoją skrzynkę pocztową.
W przypadku pozostawienia domyślnej wartości (funkcja mail), wiadomości e-mail wysyłane ze sklepu mogą trafiać bezpośrednio do folderu SPAM Twoich klientów. Aby tego uniknąć, wysyłaj maile używając SMTP – dzięki temu masz większą pewność, że wiadomości e-mail wysyłane przez sklep nie zostaną uznane za SPAM przez skrzynki pocztowe Twoich klientów.
Parametry
W przypadku protokołu SMTP uzupełnij dane o serwerze, na którym utrzymywana jest wybrana skrzynka e-mail (z której mają być wysyłane wiadomości e-mail ze sklepu):
- adres serwera SMTP – adres serwera pocztowego, na którym utrzymywana jest skrzynka e-mail.
- adres e-mail – wpisz adres e-mail, z którego mają być wysyłane wiadomości e-mail.
- użytkownik – podaj nazwę użytkownika (login) do wybranej skrzynki e-mail.
- hasło – hasło do wybranego konta e-mail, z którego mają być wysyłane wiadomości e-mail.
- port – numer portu poczty wychodzącej, sugerujemy nie zmieniać wartości 587.
- użyj połączenia szyfrowanego – w przypadku SSL lub TLS, Twój port ma wartość 465.