Panel eSklep: Pulpit startowy

728x90

Pulpit startowy pozwala uzyskać szybki wgląd w stan sklepu internetowego i odpowiedzieć na pytanie co się w nim teraz dzieje?. Komunikaty, aktywność w sklepie, wiadomości, klienci, asortyment oraz informacje o przebiegu sprzedaży w ciągu ostatnich dni – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.

Pulpit startowy wyświetlany jest jako pierwszy ekran tuż po zalogowaniu się do Panelu sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować do Panel sklepu eSklep. Jeśli jesteś już zalogowany do Panelu sklepu, to w lewym górnym rogu ekranu znajdziesz logo eSklep, które po kliknięciu pozwala przejść do głównego ekranu pulpitu startowego.

Główny pasek nawigacji umożliwia przejście do najważniejszych funkcji sklepu, jego konfiguracji, a także zamówień, klientów oraz ustawień administratora.

  •  Admin: kliknij tutaj, aby przejść szybko do informacji o koncie do którego jesteś aktualnie zalogowany. Za pomocą tego samego przycisku możesz szybko wylogować się z panelu sklepu.
  • Nowe/W realizacji: na skróty możesz przeskoczyć do listy najnowszych zamówień oraz będących w trakcie realizacji, np. oczekujących na skompletowanie. To przydatne narzędzie, zwłaszcza, jeśli nie zarządzasz zamówieniami samemu.
  • Nowe wiadomości: w tej sekcji znajdziesz informacje od administratorów eSklep, które związane są z nowościami, bieżącymi aktualizacjami, czy rozpoczęciem współpracy z nowym partnerem.

Pulpit startowy jest podzielony na kilka działów tematycznych:

  1. Komunikaty sklepu – jest to mechanizm przewodni eSklep – jeżeli jakiekolwiek zdarzenie wymaga reakcji z Twojej strony (np. zamówienia do realizacji lub po terminie realizacji, niski stan magazynowy, braki w magazynie, itp.), system komunikatów sklepu poinformuje Cię o tym już na pulpicie startowym.
  2. Aktywność w sklepie – znajdują się tutaj informacje na temat ostatnich zdarzeń, jakie wydarzyły się w sklepie. Znajdziesz tutaj takie informacje jak: rejestracja użytkownika, złożenie zamówienia, opłacenie zamówienia i inne mówiące o ostatnich wydarzeniach w sklepie.
  3. Wiadomości – w tej sekcji znajdziesz informacje od administratorów eSklep, które związane są z nowościami, bieżącymi aktualizacjami, czy rozpoczęciem współpracy z nowym partnerem. Wszystkie wiadomości przechowywane są również w opcji menu “Narzędzia”.
  4. Klienci, Aktywny asortyment – zbiór liczb na temat najważniejszych elementów w Twoim sklepie (np. ile klientów zarejestrowało się ostatnio w sklepie lub jaka jest całkowita ilość produktów opublikowanych w Twoim sklepie).
  5. Sprzedaż – wykres mówiący o sprzedaży oraz ilości zamówień w ciągu ostatniego czasu. W prawym górnym rogu tej sekcji jest możliwość zmiany czasu wykresu w przedziałach: dzień, ostatnie 7 lub 30 dni. Rozbudowane wykresy na temat sprzedaży, klientów czy asortymentu znajdziesz w opcji menu “Raporty”.
  6. Najnowsze zamówienia – ostatnie zamówienia wraz z najważniejszymi informacjami, a więc: dane klienta, data złożenia zamówienia, jego kwota oraz status realizacji.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub