Panel eSklep: Pulpit startowy


Pulpit startowy pozwala uzyskać szybki wgląd w stan sklepu internetowego i odpowiedzieć na pytanie co się w nim teraz dzieje?. Komunikaty, aktywność w sklepie, wiadomości, klienci, asortyment oraz informacje o przebiegu sprzedaży w ciągu ostatnich dni – wszystko w skrócie, w jednym miejscu.

Pulpit startowy wyświetlany jest jako pierwszy ekran tuż po zalogowaniu się do Panelu sklepu. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować do Panel sklepu eSklep. Jeśli jesteś już zalogowany do Panelu sklepu, to w lewym górnym rogu ekranu znajdziesz logo eSklep, które po kliknięciu pozwala przejść do głównego ekranu pulpitu startowego.

Główny pasek nawigacji umożliwia przejście do najważniejszych funkcji sklepu, jego konfiguracji, a także zamówień, klientów oraz ustawień administratora.

  •  Admin: kliknij tutaj, aby przejść szybko do informacji o koncie do którego jesteś aktualnie zalogowany. Za pomocą tego samego przycisku możesz szybko wylogować się z panelu sklepu.
  • Nowe/W realizacji: na skróty możesz przeskoczyć do listy najnowszych zamówień oraz będących w trakcie realizacji, np. oczekujących na skompletowanie. To przydatne narzędzie, zwłaszcza, jeśli nie zarządzasz zamówieniami samemu.
  • Nowe wiadomości: w tej sekcji znajdziesz informacje od administratorów eSklep, które związane są z nowościami, bieżącymi aktualizacjami, czy rozpoczęciem współpracy z nowym partnerem.

Pulpit startowy jest podzielony na kilka działów tematycznych:

  1. Komunikaty sklepu – jest to mechanizm przewodni eSklep – jeżeli jakiekolwiek zdarzenie wymaga reakcji z Twojej strony (np. zamówienia do realizacji lub po terminie realizacji, niski stan magazynowy, braki w magazynie, itp.), system komunikatów sklepu poinformuje Cię o tym już na pulpicie startowym.
  2. Aktywność w sklepie – znajdują się tutaj informacje na temat ostatnich zdarzeń, jakie wydarzyły się w sklepie. Znajdziesz tutaj takie informacje jak: rejestracja użytkownika, złożenie zamówienia, opłacenie zamówienia i inne mówiące o ostatnich wydarzeniach w sklepie.
  3. Wiadomości – w tej sekcji znajdziesz informacje od administratorów eSklep, które związane są z nowościami, bieżącymi aktualizacjami, czy rozpoczęciem współpracy z nowym partnerem. Wszystkie wiadomości przechowywane są również w opcji menu “Narzędzia”.
  4. Klienci, Aktywny asortyment – zbiór liczb na temat najważniejszych elementów w Twoim sklepie (np. ile klientów zarejestrowało się ostatnio w sklepie lub jaka jest całkowita ilość produktów opublikowanych w Twoim sklepie).
  5. Sprzedaż – wykres mówiący o sprzedaży oraz ilości zamówień w ciągu ostatniego czasu. W prawym górnym rogu tej sekcji jest możliwość zmiany czasu wykresu w przedziałach: dzień, ostatnie 7 lub 30 dni. Rozbudowane wykresy na temat sprzedaży, klientów czy asortymentu znajdziesz w opcji menu “Raporty”.
  6. Najnowsze zamówienia – ostatnie zamówienia wraz z najważniejszymi informacjami, a więc: dane klienta, data złożenia zamówienia, jego kwota oraz status realizacji.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub