Gdzie mogę zarządzać swoją usługą Homebackup (panele administracyjne)?

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi homebackup znajdziesz pod tym adresem.

Po zakupie usługi homebackup w home.pl, do Twojego konta zostanie przypisana odpowiednia licencja. Natychmiast po złożeniu zamówienia, otrzymasz dostęp do panelu administracyjnego odpowiedzialnego za biling i rozliczenia, a także za tworzenie kont użytkowników i przypisywanie im zasobów usługi.

Panel administracyjny

Zarządzanie usługą homebackup zostało podzielone na 3 panele administracyjne. Pierwszy z nich służy do zarządzania bilingiem i rozliczeniami, a także do tworzenia kont użytkowników.

Drugi panel administracyjny odpowiedzialny jest za konfigurację poszczególnych kont użytkowników. Jest to panel użytkownika, do którego logują się utworzeni użytkownicy, gdzie po zalogowaniu będzie możliwe stworzenie planów kopii zapasowych.

Trzeci panel administracyjny, odpowiada za możliwość przywracania utworzonych kopii zapasowych i także jest panelem dostępnym dla utworzonego użytkownika.

  • https://cp.home.pl – panel administracyjny dla klientów, którzy zamówili homebackup w home.pl. Za pomocą tego panelu administracyjnego możesz zarządzać abonamentem zamówionych usług, ich płatnościami oraz rozliczeniami, tworzyć użytkowników oraz przydzielać wolne zasoby.
    Dostęp do https://cp.home.pl uzyskasz od razu po złożeniu zamówienia.
    Przykładowe operacje, które możesz wykonać w https://cp.home.pl: sprawdzenie stanu płatności, pobieranie faktur, zamówienie kolejnych licencji, opłacenie faktur metodą on-line, tworzenie użytkowników, przydzielanie zasobów, przejście do panelu użytkownika.
  • https://backup.homebackup.pl – pod tym adresem, użytkownicy usługi homebackup mogą zalogować się do panelu administracyjnego do zarządzania przydzielonymi im zasobami.
    Dostęp do https://backup.homebackup.pl uzyskasz po opłaceniu zamówienia na homebackup.
    Ze względów bezpieczeństwa, przejście na stronę https://backup.homebackup.pl powoduje automatyczne przekierowanie na https://bc-backup.homebackup.pl. Przekierowanie realizowane jest zgodnie z założeniami działania usługi. Oba adresy są poprawne.
    Przykładowe operacje, które możesz wykonać w https://backup.homebackup.pl: dodawanie komputerów, tworzenie i edycja kopii zapasowych, sprawdzenie statusu, logów działania.
  • https://wr-backup.homebackup.pl – pod tym adresem użytkownik usługi homebackup może uzyskać dostęp do utworzonych kopii zapasowych, a także zarządzać nimi i przywracać.
    Dostęp do https://wr-backup.homebackup.pl uzyskasz dopiero po opłaceniu zamówienia.
    Przykładowe operacje, które możesz wykonać w https://wr-backup.homebackup.pl: podgląd i zarządzanie kopiami zapasowymi, ich kasowanie oraz przywracanie kopii z dostępnych wersji.

Jak uruchomić zamówiony pakiet homebackup

Po opłaceniu zamówienia na usługę homebackup, w wiadomości e-mail otrzymasz dostęp do paneli administracyjnego, dostępnego pod adresem https://cp.home.pl. Login i hasło ustalasz podczas rejestracji usługi. Po zalogowaniu do panelu, należy utworzyć konta użytkowników, którzy po zalogowaniu do swoich paneli, stworzą plany odpowiednich kopii zapasowych.

Jeśli jedynym z użytkownikiem jest administrator konta, który dokonywał rejestracji usługi – wymagane jest, aby w panelu https://cp.market.home.pl utworzyć konto dla użytkownika.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tworzeniu kont użytkowników homebackup.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl