Jak zarządzać Acronis Backup (panele administracyjne)?


Po zakupie usługi Acronis Backup w home.pl, do Twojego konta zostanie przypisana odpowiednia licencja. Natychmiast po złożeniu zamówienia, otrzymasz dostęp do usługi w Panelu Klienta home.pl oraz okna logowania bezpośrednio do panelu usługi Acronis Backup.

Panel administracyjny

Zarządzanie usługą Acronis Backup odbywa się w dwóch panel administracyjnych:

  • Panelu Klienta home.pl: panel.home.pl w którym możesz opłacić usługę, zwiększyć jej zasoby, dodawać kolejnych użytkowników oraz przypisywać im dostępną przestrzeń,
  • Panelu Acronis Backup: acronis.homebackup.pl/login w którym zarządzasz swoim kontem użytkownika usługi kopii zapasowej, monitorujesz status wykonania kopii zapasowej oraz jej konfigurację, przywracasz dane do pożądanego stanu.
Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018 roku, logowanie do panelu zarządzania kontem Acronis Backup dostępne jest pod adresem www.homebackup.pl.

Jak uruchomić zamówiony pakiet Acronis Backup

Po opłaceniu zamówienia na usługę Acronis Backup, konieczne jest jest aktywowanie. Wykonasz to w Panelu Klienta home.pl podczas konfiguracji pierwszego konta użytkownika. Pierwszy użytkownik może pozostać jedynym użytkownikiem usługi, np. jeśli chcesz korzystać z tej usługi samodzielnie.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o tworzeniu kont użytkowników Acronis Backup.

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub