Homebackup – panel administratora

Instrukcje krok po kroku jak rozpocząć korzystanie z usługi Acronis Backup znajdziesz pod tym adresem.

Panel administratora usługi Homebackup jest jednym z paneli udostępnianych przez home.pl do obsługi bilingowej usług zakupionych w ramach naszej oferty, np. do zakupu i zarządzania usługami Office 365.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej czym jest usługa Homebackup.

Panel główny dostępny jest pod adresem https://cp.home.pl. Po zalogowaniu, użytkownik konta ma możliwość wykonania podstawowych operacji bilingowych, np. zamówienie usługi, jej opłacenie, rozszerzenie subskrypcji o nowe licencje, a także przydzielania zasobów wykupionej usługi dodatkowym użytkownikom.

Przy usłudze Homebackup zalogowanie do panelu https://cp.home.pl jest pierwszym i niezbędnym krokiem przy konfiguracji usługi Homebackup.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o zakładaniu kont użytkowników w Homebackup.

Panel administratora Homebackup – widok główny

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego: https://cp.home.pl

  2. W nowym widoku zobaczysz panel główny administratora, a w nim dostępne sekcje:

    • Informacje o usłudze – podstawowe informacje dotyczące posiadanych subskrypcji oraz ich zasobów, np. wykorzystanej przestrzeni na kopie zapasowe,
    • Usługa kopii zapasowych – pozwala na zarządzanie usługą Homebackup poprzez przypisywanie wybranym zasobom nowych użytkowników,
    • Konto – podstawowe informacje dotyczące konta w systemie home.pl (czyli w serwisie https://cp.home.pl), dane administratora, dane bilingowe i kontaktowe, płatności,
    • Użytkownicy – pozwala na zarządzanie utworzonymi użytkownikami usługi, ich tworzenie oraz kasowanie,
    • Sklep – umożliwia zakup dodatkowych usług i zasobów, w ramach https://cp.home.pl, np. dokupienie licencji Office 365.
  3. W górnej części ekranu, odnajdziesz także:
    • Przejście do panelu głównego – kliknięcie ikony powoduje powrót do widoku głównego panelu,
    • Przejście do sekcji Konto – kliknięcie ikony powoduje przejście do sekcji menu Konto,
    • Pomoc techniczna – kliknięcie ikony powoduje przejście do pomocy home.pl, formularza kontaktowego oraz dokumentacji,
    • Zmiana subskrypcji – rozwijane menu w prawym górnym rogu ekranu , pozwala na przejście pomiędzy dostępnymi subskrypcjami (usługami), w ramach panelu https://cp.home.pl,
    • Wyloguj się – ikona \, jej kliknięcie powoduje wylogowanie z panelu.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub