Dodawanie użytkowników usługi Acronis Backup


Dodawanie nowego, kolejnego, użytkownika kopii zapasowej, możemy rozumieć na dwa sposoby:

  • dodanie nowego użytkownika Twojego konta w home.pl i przypisanie mu licencji Acronis Backup
  • dodanie już istniejącemu użytkownikowi Twojego konta licencji Acronis Backup

Ważne! Przeczytaj więcej o dodawaniu i konfiguracji nowych użytkowników w Panelu Klienta home.pl

Zwolnij zasoby kopii zapasowej

Dodanie pierwszego, głównego, użytkownika usługi powoduje przypisanie mu wszystkich dostępnych zasobów.  Przed dodaniem kolejnego użytkownika, musisz zwolnić dla niego część zasobów Acronis Backup.

  1. Przejdź do konfiguracji usługi Acronis Backup
  2. Na liście użytkowników kopii zapasowej odszukaj swoje konto
  3. Kliknij Czynności > Zmień ustawienia
  4. W sekcji Dostępna przestrzeń dyskowa w chmurze oraz/lub Lokalna pamięć masowa, zmniejsz wartość o tyle, ile chcesz przekazać innemu/innym użytkownikom.
  5. Zapisz zmiany.

Dodaj nowego użytkownika i przypisz mu zasoby

Nie posiadasz aktywnych użytkowników swojego konta? Jesteś jedynym użytkownikiem? Chcesz dodać kolejnego użytkownika do konta aby udostępnić mu możliwość tworzenia kopii zapasowej?

  1. Kliknij przycisk Dodaj nowych użytkowników
  2. Podaj Imię, Nazwisko oraz Rolę
  3. Ustal Rolę: Użytkownik.
  4. Podaj adres e-mail użytkownika. Adres e-mail wskazany w tym miejscu, będzie od tej pory także nazwą użytkownika używaną podczas logowania do Panelu Klienta home.pl oraz do panelu usługi Acronis Backup
  5. Przypisz usługi do nowych użytkowników: wskaż Acronis Backup. Liczba usług może być zmienna.  Im więcej masz usług w ramach swojego konta, tym więcej możesz przypisać licencji wybranemu użytkownikowi podczas jednej konfiguracji.
  6. Opcje dodatkowe: Wyślij wiadomość aktywacyjną do użytkownika – pozostaw aktywne. Dzięki temu użytkownik zostanie poinformowany o przypisaniu mu nowych zasobów.
  7. Przejdź do następnego kroku konfiguracji.
  8. Ustawienia użytkownika: włącz/wyłącz powiadomienia.
  9. Uprawnienia administratora: włącz, jeśli chcesz, aby kolejny użytkownik (poza Tobą) posiadał uprawienia do monitorowania kopii zapasowych innych użytkowników (bez aktywnych uprawnień administratora).
  10. Przydziel limity. W sekcji Dostępna przestrzeń dyskowa w chmurze oraz/lub Lokalna pamięć masowa, zwiększ wartość o tyle, ile chcesz przekazać użytkownikowi. Jeśli pole wskazuje 0 dostępnej przestrzeni, wróć do kroku 1: zwalnianie zasobów kopii zapasowej.
  11. Zapisz ustawienia. Użytkownik został utworzony.

Możesz zalogować się do konta użytkownika przechodząc na stronę:

Logując się do panelu usługi, możesz zdecydować, jakim loginem (nazwą użytkownika) posłużysz się, a docelowo, do którego konta zaloguj się. Loginem jest adres e-mail użytkownika wskazany podczas jego tworzenia.

Przypisz usługę Acronis Backup innemu użytkownikowi

W powyższej konfiguracji został opisany proces przydzielania zasobów kopii zapasowej użytkownikowi, który dopiero został dodany do Panelu Klienta. Jeśli posiadasz aktywnych użytkowników Twojego konta, możesz od razu przejść do przydzielenia im licencji i zasobów Acronis Backup.

  1. Na liście użytkowników w widoku usługi Acronis Backup wybierz użytkownika do konfiguracji
  2. Kliknij Czynności > Przypisz usługę
  3. Określ nazwę logowania, tj. adres e-mail używany do logowania do panelu Acronis Backup
  4. Ustawienia użytkownika: włącz/wyłącz powiadomienia.
  5. Uprawnienia administratora: włącz, jeśli chcesz, aby kolejny użytkownik (poza Tobą) posiadał uprawienia do monitorowania kopii zapasowych innych użytkowników (bez aktywnych uprawnień administratora).
  6. Przydziel limity. W sekcji Dostępna przestrzeń dyskowa w chmurze oraz/lub Lokalna pamięć masowa, zwiększ wartość o tyle, ile chcesz przekazać użytkownikowi. Jeśli pole wskazuje 0 dostępnej przestrzeni, wróć do kroku 1: zwalnianie zasobów kopii zapasowej.
  7. Zapisz ustawienia.
  8. Wróć na listę użytkowników, odszukaj konfigurowanego użytkownika kopii zapasowej. Kliknij Czynności > Aktywuj.
  9. Nadaj hasło dostępu do usługi Acronis Backup i zapisz zmiany.

Możesz zalogować się do konta użytkownika przechodząc na stronę:

 

 

 

Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń

Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub