W tym artykule dowiesz się jak zalogować się do usługi Acronis Backup – do panelu administracyjnego użytkownika.
Panel administracyjny użytkownika jest panelem, w którym każdy utworzony użytkownik z przydzielonymi zasobami Acronis Backup może tworzyć plany tworzenia kopii zapasowej, harmonogramy ich działania oraz sprawdzać postępy.
Z poziomu panelu użytkownika możesz w szybki sposób uzyskać dostęp do panelu kopii zapasowych, skąd użytkownik konta może zarządzać i pobierać kopie zapasowe, np. swojego komputera. Do zarządzania i pobierania kopii zapasowych, nie jest konieczne posiadanie dodatkowych aplikacji. Wystarczy przeglądarka internetowa oraz aktywne połączenie z Internetem.
- Przejdź na stronę logowania https://panel.home.pl. Jako login podaj nazwę utworzonego konta użytkownika Acronis Backup, np. kowalski@data.pl oraz hasło do konta.
- W panelu użytkownika zobaczysz dane na temat zużycia przestrzeni .
W oknie Usługi kopii zapasowych możesz przejść do panelu zarządzania planami tworzenia kopii zapasowych. Odnajdziesz tu także bezpośrednie odnośniki do pobrania aplikacji, która jest niezbędna do wykonania kopii zapasowej. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej jak pobrać i uruchomić aplikację Acronis Backup.
- Kliknij Zarządzaj kopiami zapasowymi, aby przejść do panelu użytkownika i zarządzać planami tworzenia kopii zapasowych.
- W nowym widoku zobaczysz panel Omówienie usługi Acronis Backup, w którym możesz kontrolować, tworzyć i zarządzać kopiami zapasowymi przypisanymi do konta użytkownika.
Jeśli chcesz pominąć logowanie do panelu https://panel.home.pl, możesz od razu przejść na stronę logowania do panelu użytkownika, dostępną pod adresem: https://acronis.homebackup.pl
Kopia zapasowa danych bez limitu urządzeń
Chroń to, co najcenniejsze. Zabezpiecz firmowe lub prywatne dane z komputerów, telefonów, tabletów i serwerów.