Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
- Jak zainstalować aplikację?
- Obsługa aplikacji Hurtownia Numoco integracja
- Konfiguracja aplikacji
- Mapowanie produktów
Hurtownia numoco zaopatruje sklepy internetowe w produkty. Skorzystaj z oferty hurtowni Numoco aby zyskać nowy, wysokiej jakości asortyment.
Dzięki aplikacji Integracja z hurtownią Numoco, możesz szybko połączyć swój sklep z hurtownią online i sprzedawać towary najwyższej jakości. Aplikacja pozwala w prosty sposób zintegrować sklep internetowy eSklep z producentem Numoco, czyli wiodącym polskim producentem odzieży. W swojej ofercie firma posiada wiele wyjątkowych produktów. Integracja w sposób automatyczny i ciągły weryfikuje pomiędzy sklepem, a hurtownią:
- stany magazynowe,
- ceny,
- czasy dostawy,
- opisy produktów,
- dodaje nowe produkty,
- wyłącza produkty, których już nie ma w hurtowni.
Jak zainstalować aplikację Hurtownia Numoco?
Szczegółowe informacje dot. instalacji aplikacji w sklepie internetowym home.pl znajdziesz w osobnym artykule. Instalacje możesz rozpocząć w sekcji Aplikacje –> Aplikacje wybierając interesującą Cie aplikację.
Obsługa aplikacji Hurtownia Numoco integracja
Po zainstalowaniu aplikacji pojawi się ona w zakładce Aplikacje —> Moje aplikacje. Przejdź do dalszego kroku zgodnie z załączoną poniżej instrukcją obsługi aplikacji
Konfiguracja aplikacji Hurtownia Numoco
Mapowanie produktów odbywa się poprzez panel aplikacji, znajdujący się na liście produktów w zakładce Asortyment -> Produkty:
Mapowanie produktów Hurtownia Numoco
W każdej kategorii produktów w hurtowni można podglądnąć pierwsze 10 rekordów z danej kategorii:
W zakładce Ustawienia możesz włączyć lub wyłączyć integrację, zaokrąglanie cen oraz zdecydować, czy chcesz, aby uaktualnianie opisów i tytułów produktów było aktywne:
Możesz również wykluczyć produkty, których nie chcesz przenosić do sklepu lub też nie chcesz ich modyfikować. Wystarczy podać ID produkty lub (opcjonalnie) opis w zakładce “Wykluczenia”:
W zakładce „Logi” możesz sprawdzić, kiedy ostatnio produkty były aktualizowane oraz czy podczas aktualizacji nie wystąpiły problemy (aplikacja dokładnie wskazuje, który produkt nie został zaktualizowany i w jakim zakresie):
Więcej informacji na temat integracji znajdziesz w tutaj: Integracja_Numoco_dokumentacja