Integracja z usługą Paczkomaty Inpost


Wprowadzenie

Sklep internetowy eSklep posiada możliwość integracji z popularną usługą Paczkomaty Inpost – czyli z systemem skrytek pocztowych, które służą do odbierania i nadawania paczek. Wspomniana integracja daje klientom sklepu internetowego możliwość odbioru przesyłek bezpośrednio w paczkomatach, które są dostępne 24 godziny, 7 dni w tygodniu.

Profesjonalne Usługi IT to wsparcie specjalistów, którzy szybko pomogą Ci przywrócić utracone dane, wykonają analizę skrzynki pocztowej oraz operacje na plikach

Zalety Paczkomatów:

  • Możliwość odbioru przesyłki 24/7,
  • Konkurencyjna cena,
  • Dyskrecja odbioru,
  • Powiadomienie na e-mail i/lub SMS,
  • Możliwość płatności przy odbiorze,
  • Szybkość dostarczenia – 98% przesyłek jest gotowych do odbioru w Paczkomacie w 24h od daty nadania,
  • Bezpieczeństwo,
  • Automatyzacja wysyłki – minimum formalności,
  • Możliwość odbioru przesyłek przez kuriera.

Jak zintegrować sklep eSklep z systemem Paczkomaty Inpost?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> DOSTAWA.
  3. Za pomocą ikony znajdującej się w kolumnie Akcje, przejdź do edycji opcji dostawy Paczkomaty.
    Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Dostawa - W kolumnie Akcje, przejdź do edycji opcji dostawy Paczkomaty
  4. Jeśli nie jesteś jeszcze klientem firmy Inpost i nie posiadasz konta w Paczkomaty.pl:
    • w zakładce “Ustawienia Paczkomaty Inpost” wypełnij formularz rejestracji wpisując dane Twojej firmy.
    • w ciągu 24 godzin skontaktuje się z Tobą konsultant firmy Inpost, który umożliwi Ci korzystanie z preferencyjnego cennika – a także, w razie potrzeby, pomoże w założeniu konta w serwisie paczkomaty.pl
  5. Po założeniu konta w Paczkomaty.pl, przejdź do zakładki Ustawienia Paczkomaty Inpost -> Mam już konto w Paczkomaty i uzupełnij swoje dane:Paczkomaty.pl - Ustawienia Paczkomaty Inpost - Mam już konto w Paczkomaty - Uzupełnij swoje dane
  6. Podczas wpisywania Twoich danych wybierz miejsce nadawania przesyłki:
    Paczkomaty.pl - Ustawienia Paczkomaty Inpost - Mam już konto w Paczkomaty - Wybierz miejsce nadawania przesyłki

    • wybierz Paczkomat, jeżeli paczki dowoził będziesz osobiście do paczkomatu,
    • wybierz oddział InPost jeżeli w Twoim mieście firma ma punkt nadań dla przesyłek.
  7. W przypadku wybrania opcji Paczkomat, koniecznie wybierz z listy rozwijanej konkretny paczkomat, w którym będziesz nadawać przesyłkę.Paczkomaty.pl - Ustawienia Paczkomaty Inpost - Mam już konto w Paczkomaty - Wybierz z listy rozwijanej konkretny paczkomat, w którym będziesz nadawać przesyłkę
  8. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany.

Od teraz możesz wysyłać przesyłki do Paczkomatów wprost z Panelu sklepu eSklep.

Jak utworzyć przesyłkę do otrzymanego zamówienia?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu SPRZEDAŻ –> ZAMÓWIENIA i przy konkretnym zamówieniu w sekcji Akcje, wybierz funkcję Utwórz przesyłkę.
    Sklep internetowy - Sprzedaż - Zamówienia - w sekcji Akcje, wybierz funkcję Utwórz przesyłkę
  3. W wyświetlonym oknie, z listy rozwijanej wybierz pozycję “Paczkomaty” i uzupełnij wszystkie pola.
    Sklep internetowy - Sprzedaż - Zamówienia - Utwórz przesyłkę - Z listy rozwijanej wybierz pozycję Paczkomaty i uzupełnij wszystkie pola
  4. Kliknij przycisk “Utwórz przesyłkę”, aby zatwierdzić utworzenie przesyłki.
  5. Ostatnim krokiem będzie przekazanie przesyłki do systemu Paczkomaty.pl. W tym celu przejdź do opcji menu SPRZEDAŻ –> PRZESYŁKI i w kolumnie Akcje wybierz opcję Wyślij.
    Sklep internetowy - Sprzedaż - Przesyłki - W kolumnie Akcje wybierz opcję Wyślij
  6. Nadana w taki sposób przesyłka, pojawi się na Twoim koncie (po zalogowaniu się na stronie Paczkomaty.pl).

W jaki sposób klient będzie mógł wybrać paczkomat, w którym odbierze przesyłkę?

Klient składający zamówienie w sklepie internetowym będzie miał możliwość wyboru odpowiedniego dla niego paczkomatu. Na ekranie definiowania danych zamówienia, klient będzie miał możliwość wyboru konkretnego paczkomatu, do którego dostarczony zostanie zamówiony przez niego towar. Sugestie co do lokalizacji paczkomatu zostaną zaproponowane na podstawie kodu pocztowego, który klient poda w danych do faktury.

Ważne! Klient jest zobligowany do zaakceptowania regulaminu usług świadczonych przez InPost. Brak akceptacji regulaminu uniemożliwi finalizację zamówienia!

Sklep internetowy - Widok klienta składającego zamówienie - Wybór odpowiedniego dla paczkomatu

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub