Jak dodać załącznik do wiadomości e-mail w sklepie?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

W sekcji Zawartość > Wiadomości e-mail możesz zarządzać treścią i mechanizmem działania wiadomości e-mail wysyłanymi ze sklepu. To proste narzędzie pozwoli Ci dostosować wygląd i zawartość wiadomości do Twoich potrzeb. Jedną z opcji dostępna przy edycji wiadomości e-mail jest możliwość dodawania załącznika. Może ona przydać się jeśli wraz z zamówieniem czy jego realizacją, chcesz dostarczyć klientom dodatkowe treści: regulamin, wniosek, formularz zwrotu lub dodatkowe materiały w pliku.

Jak dodać plik do wiadomości wysyłanej ze sklepu?

  1. Przejdź do sekcji Wygląd i treści > szablony wiadomości automatycznych  w panelu administracyjnym sklepu i wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie.

  2. Pod polem Format wysyłki widoczna jest pozycja Załączniki. Wystarczy, że klikniesz przycisk Przeglądaj i wskażesz na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości.

  3. Po wskazaniu pliku kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

WAŻNE! Dodatkowe pliki możesz także załączać do pozostałych szablonów wiadomości wysyłanych ze sklepu.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie