Jak dodać załącznik do wiadomości e-mail w sklepie?


W sekcji Zawartość> Wiadomości e-mail możesz zarządzać treścią i mechanizmem działania wiadomości e-mail wysyłanymi ze sklepu. To proste narzędzie pozwoli Ci dostosować wygląd i zawartość wiadomości do Twoich potrzeb. Jedną z opcji dostępna przy edycji wiadomości e-mail jest możliwość dodawania załącznika. Może ona przydać się jeśli wraz z zamówieniem czy jego realizacją, chcesz dostarczyć klientom dodatkowe treści: regulamin, wniosek, formularz zwrotu lub dodatkowe materiały w pliku.

Jak dodać plik do wiadomości wysyłanej ze sklepu?

  1. Przejdź do sekcji Zawartość -> Wiadomości e-mail w panelu administracyjnym sklepu i wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie.

    Sklep internetowy - Zawartość - Wiadomości e-mail - Wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie

  2. Pod polem Format wysyłki widoczna jest pozycja Załączniki. Wystarczy, że klikniesz przycisk Przeglądaj i wskażesz na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości.

    Sklep internetowy - Zawartość - Wiadomości e-mail - Zamówienie - potwierdzenie - Kliknij przycisk Przeglądaj i wskaż na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości

  3. Po wskazaniu pliku kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

WAŻNE! Dodatkowe pliki możesz także załączać do pozostałych szablonów wiadomości wysyłanych ze sklepu.

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie