Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
W sekcji Zawartość > Wiadomości e-mail możesz zarządzać treścią i mechanizmem działania wiadomości e-mail wysyłanymi ze sklepu. To proste narzędzie pozwoli Ci dostosować wygląd i zawartość wiadomości do Twoich potrzeb. Jedną z opcji dostępna przy edycji wiadomości e-mail jest możliwość dodawania załącznika. Może ona przydać się jeśli wraz z zamówieniem czy jego realizacją, chcesz dostarczyć klientom dodatkowe treści: regulamin, wniosek, formularz zwrotu lub dodatkowe materiały w pliku.
Jak dodać plik do wiadomości wysyłanej ze sklepu?
-
Przejdź do sekcji Wygląd i treści > szablony wiadomości automatycznych w panelu administracyjnym sklepu i wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie.
-
Pod polem Format wysyłki widoczna jest pozycja Załączniki. Wystarczy, że klikniesz przycisk Przeglądaj i wskażesz na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości.
-
Po wskazaniu pliku kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.