Jak dodać załącznik do wiadomości e-mail w sklepie?

728x90

W związku z wchodzącymi, z dniem 25.12.2014r. zmianami w Ustawie o prawach Konsumenta, sprzedający powinien spełnić tzw. obowiązek informacyjny. Konieczne jest poinformowanie klienta o wszystkich przysługujących mu prawach, a sama informacja powinna zostać przekazana na tzw. trwałym nośniku.

Za trwały nośnik można uznać wiadomość e-mail, my polecamy jednak załączanie do wiadomości e-mail, wysyłanych po złożeniu zamówienia, dodawanie odpowiedniego pliku PDF, w którym sprzedający spełni ten obowiązek.

Jak dodać plik do wiadomości wysyłanej ze sklepu?

  1. Przejdź do sekcji Zawartość -> Wiadomości e-mail w panelu administracyjnym sklepu i wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie.

    Sklep internetowy - Zawartość - Wiadomości e-mail - Wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie

  2. Pod polem Format wysyłki widoczna jest pozycja Załączniki. Wystarczy, że klikniesz przycisk Przeglądaj i wskażesz na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości.

    Sklep internetowy - Zawartość - Wiadomości e-mail - Zamówienie - potwierdzenie - Kliknij przycisk Przeglądaj i wskaż na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości

  3. Po wskazaniu pliku kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

WAŻNE! Dodatkowe pliki możesz także załączać do pozostałych szablonów wiadomości wysyłanych ze sklepu.

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub