Jak dodać załącznik do wiadomości e-mail w sklepie?


W sekcji Zawartość> Wiadomości e-mail możesz zarządzać treścią i mechanizmem działania wiadomości e-mail wysyłanymi ze sklepu. To proste narzędzie pozwoli Ci dostosować wygląd i zawartość wiadomości do Twoich potrzeb. Jedną z opcji dostępna przy edycji wiadomości e-mail jest możliwość dodawania załącznika. Może ona przydać się jeśli wraz z zamówieniem czy jego realizacją, chcesz dostarczyć klientom dodatkowe treści: regulamin, wniosek, formularz zwrotu lub dodatkowe materiały w pliku.

Jak dodać plik do wiadomości wysyłanej ze sklepu?

  1. Przejdź do sekcji Wygląd i treści > szablony wiadomości automatycznych  w panelu administracyjnym sklepu i wybierz szablon Zamówienie – potwierdzenie.

  2. Pod polem Format wysyłki widoczna jest pozycja Załączniki. Wystarczy, że klikniesz przycisk Przeglądaj i wskażesz na dysku komputera plik PDF, który chcesz załączać do wiadomości.

  3. Po wskazaniu pliku kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

WAŻNE! Dodatkowe pliki możesz także załączać do pozostałych szablonów wiadomości wysyłanych ze sklepu.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.