Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć grupy administratorów, do których będą przypisywani poszczególni administratorzy. Dodatkowo możesz zarządzać uprawnieniami grup administratorów, np. jedna może mieć dostęp tylko do konfiguracji, natomiast druga tylko do zarządzania produktami
- Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Ogólne > Administratorzy sklepu
- Kliknij przycisk Dodaj grupę administratorów, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- Uzupełnij wyświetlony formularz:
- Nazwa – wpiszę nazwę dla nowej grupy administratorów,
- Opis – wpisz krótki opis tworzonej grupy administratorów,
- Typ dostępu – określ typ dostępu dla Tworzonej grupy administratorów. Pamiętaj, że grupę z dostępem webapi należy używać tylko dla zewnętrznych aplikacji, łączących się z Twoim sklepem internetowym.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby dodać nową grupę administratorów.
Więcej rozwiązań
- Jak utworzyć administratora z dostępem do WebAPI?
- Do czego służy opcja „Grupy klientów”?
- Do czego służy opcja „Grupy subskrybentów”?
- Jak utworzyć grupę subskrybentów?
- Jak utworzyć grupę klientów?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.