Jak dodać nową grupę administratorów?


Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz utworzyć grupy administratorów, do których będą przypisywani poszczególni administratorzy. Dodatkowo możesz zarządzać uprawnieniami grup administratorów, np. jedna może mieć dostęp tylko do konfiguracji, natomiast druga tylko do zarządzania produktami.

Poradnik wideo: Jak dodać administratora z dostępem do WebAPI?

Aby utworzyć nową grupę administratorów:

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> ADMINISTRACJA, SYSTEM –> ADMINISTRATORZY.
  3. Kliknij przycisk Dodaj grupę administratorów, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Uzupełnij wyświetlony formularz:Sklep internetowy - Konfiguracja - Administracja, System - Administratorzy - Dodaj grupę administratorów - Uzupełnij wyświetlony formularz
    • Nazwa – wpiszę nazwę dla nowej grupy administratorów,
    • Opis – wpisz krótki opis tworzonej grupy administratorów,
    • Typ dostępu – określ typ dostępu dla Tworzonej grupy administratorów. Pamiętaj, że grupę z dostępem webapi należy używać tylko dla zewnętrznych aplikacji, łączących się z Twoim sklepem internetowym.
  5. Kliknij przycisk Zapisz, aby dodać nową grupę administratorów.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie