Połącz eSklep z najpopularniejszymi kanałami sprzedaży (m.in.: Allegro, Amazon, OLX, Empik eBay, Etsy), innymi platformami e-commerce, hurtowniami, systemami księgowanymi i kurierami. Zarządzaj zamówieniami z jednego konta!
- Czym jest aplikacja Apilo?
- Instalacja aplikacji
- Podłączanie eSklepu do Apilo
- Problem z podłączeniem – jakie mogą być przyczyny?
Czym jest aplikacja Apilo?
Apilo jest rozbudowaną platformą do zarządzania sprzedażą wielokanałową, która pozwala na automatyzację realizacji zamówień w Twoim sklepie. Podłącz do Apilo eSklep, konta Allegro, Amazon, eBay, pozostałe platformy markateplace i kurierów, a następnie zarządzaj sprzedażą w jednym panelu Apilo.
- możliwość zarządzania i realizowania zamówień z eSklepu i innych platform z jednego, wspólnego panelu Apilo;
- łatwe zarządzanie ilościami i cenami wszystkich połączonych platform;
- możliwość wystawiania z wybranego sklepu eSklep/konta Allegro na pozostałe kanały sprzedaży;
- możliwość wystawiania produktów z wybranego kanału sprzedaży do eSklepu;
- wystawianie produktu z jednego eSklepu do drugiego (jeżeli prowadzisz sprzedaż na kilku platformach eSklep);
- przesyłanie statusów zamówień z Apilo do eSklepu;
- synchronizację ilości między platformami, dzięki wspólnemu magazynowi produktów Apilo;
- opcję zbiorczego generowania etykiet dla wielu zamówień w panelu Apilo (po połączeniu do Apilo przewoźników);
- i wiele więcej!
Instalacja aplikacji
- Zaloguj się do panelu sklepu.
- Sprawdź, jak zalogować się do panelu sklepu.
- W Panelu sklepu przejdź do zakładki: Dodatki i integracje → Aplikacje.
- Wyszukaj aplikację Apilo, a następnie kliknij: Zainstaluj Aplikację.
- Zapoznaj się z działaniem aplikacji i zaakceptuj regulamin usługi appstore. Kliknij: Instaluj.
- Wróć do menu w panelu administracyjnym eSklepu, następnie przejdź do zakładki Ustawienia → Ogólne → Domeny.
- Skopiuj „Adres domeny technicznej” z końcówką homesklep.pl.

Podłączanie eSklepu do Apilo
- Zaloguj się do panelu Apilo, następnie przejdź do zakładki Administracja → Kanały Sprzedaży → eSklep → Dodaj.
- Wypełnij formularz wklejając w polu „Adres domeny technicznej” skopiowaną wcześniej domenę z końcówką homesklep.pl.
- magazyn Apilo ilość 0 → dezaktywuj produkt w eSklep,
- magazyn Apilo status nieaktywny → dezaktywuj produkt w eSklep.
- Zapisz formularz. Twój eSklep został podłączony do Apilo.
Dezaktywacja ofert – jeśli opcja jest ustawiona na Tak, produkty w panelu eSklep zmienią status na nieaktywny na podstawie zmian w magazynie Apilo:
Id pola faktury – podaj Id dodatkowego pola odpowiedzialnego za faktury. Można je znaleźć w panelu eSklep w zakładce Wygląd i treści → Dodatkowe pola formularzy.
Import tylko aktywnych – ustaw na Tak, jeżeli chcesz pobierać do Apilo tylko produkty aktywne
Domyślny komentarz przesyłki – w tym polu możesz skonfigurować, jaki komentarz ma być wyświetlany na etykiecie kurierskiej wygenerowanej przez Apilo.
Możesz użyć zmiennych – np. wpisanie w tym polu {order.idExternal} wyświetli na etykiecie numer zamówienia z eSklepu.
Problem z podłączeniem – jakie mogą być przyczyny?
- Aplikacja Apilo nie została zainstalowana w panelu eSklepu (zobacz: Instalacja aplikacji).
- Od chwili zainstalowania aplikacji Apilo minęło 24h i w tym czasie nie zostały podłączone systemy. W tym wypadku należy przeinstalować aplikację.
- Aby połączenie przebiegło pomyślnie, wymagane jest posiadanie w eSklepie zainstalowanej aplikacji, która była użyta jako pierwsza. Można to zobaczyć w tym miejscu:
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.