Jak sprawdzić logi WWW/HTTP dla mojego serwera?

W poniższym artykule znajdziesz instrukcję sprawdzenia logów WWW/HTTP dla poprzedniej wersji panelu. Korzystając z nowej wersji Panelu klienta, powyższe logi możesz sprawdzić za pomocą połączenia FTP lub SSH. Dowiedz się jak sprawdzić logi WWW/HTTP, MTA oraz FTP przez SSH.

Za pomocą poprzedniej wersji klienta Panelu klienta home.pl masz możliwość wyświetlenia logów WWW/HTTP dla Twojego serwera w home.pl.

Logi WWW/HTTP przedstawiają dane na temat wszystkich nawiązanych połączeń HTTP do serwera. To właśnie za pomocą logów WWW/HTTP generowane są statystyki oglądalności Twojego serwera.

WAŻNE! Jeśli nie potrafisz samodzielnie pobrać logów WWW/HTTP, możesz skorzystać z oferty pomocy naszych administratorów. Wygenerowane logi WWW/HTTP Twojego serwera możesz otrzymać od administratorów home.pl w ramach oferty Profesjonalne Usługi IT. Oznacza to, że wygenerowane logi WWW/HTTP otrzymasz od naszych administratorów na podany adres e-mail, po zamówieniu odpowiedniej usługi wygenerowania logów oraz po opłaceniu tego zamówienia.

Jak wyświetlić logi WWW/HTTP dla mojego serwera w home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu „Usługi”, która znajduję się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Na liście wszystkich Twoich usług kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz sprawdzić statystyki oglądalności.
  4. Zostanie wyświetlony mini-podgląd usługi. Kliknij przycisk „Konfiguracja usługi”.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Kliknij przycisk „Statystyki” w module „Strony WWW”, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, aby sprawdzić statystyki dla Twojego serwera w home.pl.
    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Konfiguracja usługi - W pasku Akcji kliknij przycisk Statystyki
  6. Na ekranie zostaną wyświetlone statystyki oglądalności dla wybranego serwera. W górnej części ekranu dostępne będą pliki logów WWW/HTTP. Nazwa pliku będzie miała format: „statslog.20121026”. Za pomocą nazwy pliku możesz zidentyfikować datę wygenerowania logów WWW (rok, miesiąc, dzień).
    Panel klienta - Usługi - Nazwa usługi - Konfiguracja usługi - Statystyki - Statystyka ogólna - poprzedni dzień
  7. Kliknij nazwę pliku logów WWW/HTTP, który chcesz wyświetlić.
    Kliknij prawym przyciskiem myszy na pliku wybranych logów WWW/HTTP i wybierz opcję „Zapisz element docelowy”, jeśli chcesz zapisać wybrane logi WWW/HTTP na Twoim komputerze lokalnym. Pamiętaj, że dostępne są logi z ostatnich 14 dni.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie