W Poczcie home.pl możliwe jest utworzenie kolejnych folderów dla wiadomości e-mail, w których możesz umieszczać swoją korespondencję (np. według tematu wiadomości).
Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby utworzyć nowy folder dla wiadomości e-mail:
- Zaloguj się do wybranej skrzynki e-mail za pomocą Poczty home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić.
-
Przejdź do tego katalogu, w którym chcesz utworzyć nowy folder dla wiadomości i kliknij opcję”Moje foldery –> Dodaj nowy folder”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- W wyświetlonym oknie wpisz nazwę folderu, który ma zostać utworzony.
WAŻNE! Nazwa „Skrzynka odbiorcza” oznacza, że wybrany folder zostanie utworzony jako pozycja podrzędna dla folderu „Skrzynka odbiorcza”.
- Kliknij przycisk „Dodaj folder”. Wybrany folder zostanie utworzony w Poczcie home.pl.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.