Jak utworzyć oraz skonfigurować listę mailingową? (stary panel)

Poczta wybrana przez tysiące firm

Znajdziesz tutaj instrukcje jak utworzyć i zarządzać listami mailingowymi na poprzedniej platformie home.pl. Jeśli korzystasz z nowej wersji Panelu klienta, sprawdź dedykowany artykuł:

Wprowadzenie

Listę mailingową możesz utworzyć oraz skonfigurować tylko po zalogowaniu się do Panelu Klienta home.pl. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć oraz jak skonfigurować listę mailingową na serwerze w home.pl.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić przy których usługach jest dostępna funkcja list mailingowych.

Jak utworzyć listę mailingową na serwerze w home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta - Kliknij opcję menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera, na którym chcesz utworzyć nową listę mailngową.
    Panel Klienta - Usługi - Kliknij nazwę serwera
  4. Na wyświetlonym mini-podglądzie usługi kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Kliknij opcję menu “Narzędzia” -> “Listy mailingowe”, która znajduje się w górnej części ekranu.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Wybierz opcję Listy mailingowe
  6. Kliknij przycisk “Dodaj”, który znajduje się w górnej części ekranu.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Listy mailingowe - Kliknij przycisk Dodaj
  7. Wypełnij wyświetlony formularz, aby dodać nową listę mailingową:
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Listy mailingowe - Dodaj - Uzupełnij formularz dodania nowej listy mailingowej
    • Nazwa adresu listy – wpisz w tym miejscu nazwę tworzonej listy mailingowej.
    • Domena – w tym miejscu możesz zdefiniować, do której domeny nowa lista mailingowa ma zostać przypisana. Jeśli wybierzesz opcję “Wszystkie domeny”, to nowa lista mailingowa zostanie utworzona w adresach wszystkich domen, które są przypisane do serwera.
      Przykład: Do serwera “kowalski” przypisane są dwie domeny: “twojadomena.pl” oraz “twojadomena2.pl”. Jeśli utworzysz nową listę mailingową o nazwie “ksiegowosc” oraz wybierzesz przy tym opcję “Wszystkie domeny”, to nowa lista mailingowa będzie dostępna pod adresami wszystkich domen przypisanych do serwera, czyli: “ksiegowosc@twojadomena.pl” oraz “ksiegowosc@twojadomena2.pl”.
    • Odbiorcy listy – wpisz w tym miejscu adresy e-mail użytkowników, do których będą wysyłane wiadomości dostarczane na adres listy mailingowej (maksymalnie 200 adresów e-mail).
    • Nadawcy listy – wpisz w tym miejscu adresy e-mail użytkowników, którzy będą uprawnieni do wysyłania wiadomości e-mail na adres listy mailingowej (maksymalnie 200 adresów e-mail).
      WAŻNE! W polu “Nadawcy listy” możesz dodać adresy e-mail lub adresy domen w formacie “*@twojadomena.pl”, które będą uprawnione do wysyłania wiadomości na listę mailingową. Jeśli pole “Nadawcy listy” będzie puste, to każdy adres e-mail będzie uprawniony do publikacji informacji na danej liście mailingowej.
    • Przedrostek tematu wiadomości – w tym miejscu możesz wpisać przedrostek (max 31 znaków), który będzie dodawany na początku tematu każdej wiadomości e-mail publikowanej na liście mailingowej.
      Przykład: Jeśli wpiszesz frazę: “ksiegowosc”, to na początku każdej wiadomości e-mail pojawi się taki przedrostek, np. “[ksiegowosc] Przykładowy temat wiadomości e-mail wysyłanej na listę”. Zwróć uwagę, że przedrostek zostanie wpisany w klamry “[” oraz “]”.
    • Odpowiedzi wysyłane na listę mailingową – zaznacz tę opcję, jeśli chcesz aby odpowiedzi na wiadomości e-mail z listy mailingowej były wysyłane zawsze na adres listy mailingowej (odpowiedź zobaczą wszyscy jej członkowie).
      Nie zaznaczenie tej opcji spowoduje, że odpowiedź na wiadomość z listy będzie wysłana tylko do nadawcy wiadomości (czyli na adres e-mail osoby, która jest autorem wiadomości wysłanej na listą mailingową). Jeśli podczas odpowiadania wybierzesz “Odpowiedz wszystkim”, to wiadomość zostanie wysłana na adres e-mail autora wiadomości oraz na adres e-mail listy mailingowej.
    • Status listy – określ czy lista mailingowa ma być aktywna.
  8. Kliknij przycisk “Zapisz”, który znajduje się w dolnej części ekranu.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Listy mailingowe - Dodaj - Formularz - Kliknij przycisk Zapisz
  9. Nowa lista mailingowa zostanie natychmiast utworzona.

Jak zmienić ustawienia istniejącej listy mailingowej?

Proces zmiany ustawień dla istniejącej listy mailingowej jest analogiczny do procesu tworzenia nowej listy. Po wyświetleniu wykazu wszystkich list mailingowych utworzonych na serwerze, należy kliknąć nazwę wybranej listy mailingowej, dla której chcesz zmienić ustawienia.

Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Listy mailingowe - Kliknij nazwę listy mailingowej
Rys. Kliknij nazwę listy mailingowej, dla której chcesz zmienić ustawienia.

Następnie należy kliknąć zaznaczony na poniższym obrazku przycisk “Konfiguruj”. Spowoduje to wyświetlenie ekranu, na którym będziesz mógł zmienić ustawienia wybranej listy mailingowej.

Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Narzędzia - Listy mailingowe - Nazwa listy mailingowej - Kliknij przycisk Konfiguruj
Rys. Po kliknięciu zaznaczonego przycisku, zostaniesz przeniesiony do ekranu edycji wybranej listy mailingowej.
Kiedy funkcja list mailingowych jest dostępna?
Poprzedni
Jak korzystać z funkcji listy mailingowej?
Następny

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub