Korzystanie z poczty w iOS 18 – rozwiązanie

Problem z synchronizacją poczty e-mail w aplikacji Mail na urządzeniach z systemem iOS 18 został rozwiązany. W przypadku pojawienia się komunikatu o treści: „Nie można pobrać poczty. Serwer pocztowy „nazwa serwera” nie odpowiada. Sprawdź, czy w ustawieniach Poczty zostały podane właściwe dane konta” prosimy o ponowną konfigurację skrzynki e-mail. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja, jak to zrobić.

Ponowne uruchomienie urządzenia i dodanie konta e-mail

  1. Zacznij od usunięcia dodanego wcześniej konta e-mail. W tym celu przejdź do Ustawienia -> Poczta -> Konta.
    Na swoim iPhonie/iPadzie wybierz Ustawienia - Poczta - Konta
  2. Wybierz konto, które chcesz usunąć.
  3. Następnie na samym dole wybierz opcję Usuń konto.
    Zjedź na dół i wybierz opcję Usuń konto
  4. Ponownie uruchom iPhone’a lub iPada.
  5. Następnie ponownie przejdź do Ustawienia -> Poczta -> Konto i wybierz opcję Dodaj konto.
  6. Dalej postępuj zgodnie z instrukcją zawartą w tym artykule.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.