Problem z synchronizacją poczty e-mail w aplikacji Mail na urządzeniach z systemem iOS 18 został rozwiązany. W przypadku pojawienia się komunikatu o treści: „Nie można pobrać poczty. Serwer pocztowy „nazwa serwera” nie odpowiada. Sprawdź, czy w ustawieniach Poczty zostały podane właściwe dane konta” prosimy o ponowną konfigurację skrzynki e-mail. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja, jak to zrobić.
Ponowne uruchomienie urządzenia i dodanie konta e-mail
- Zacznij od usunięcia dodanego wcześniej konta e-mail. W tym celu przejdź do Ustawienia -> Poczta -> Konta.
- Wybierz konto, które chcesz usunąć.
- Następnie na samym dole wybierz opcję Usuń konto.
- Ponownie uruchom iPhone’a lub iPada.
- Następnie ponownie przejdź do Ustawienia -> Poczta -> Konto i wybierz opcję Dodaj konto.
- Dalej postępuj zgodnie z instrukcją zawartą w tym artykule.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.