Podczas tworzenia nowych kont e-mail lub FTP może pojawić się komunikat o niepowodzeniu. Z artykułu dowiesz się, co zrobić w razie wyświetlenia się poniższych komunikatów:
- Skrzynka o podanej nazwie już istnieje
- Nie udało się utworzyć konta FTP. Konto o podanej nazwie już istnieje.
- Nie ma wystarczająco dużo miejsca
Skrzynka o podanej nazwie już istnieje
Jeśli nie odnajdziesz skrzynki e-mail o wskazanej nazwie:
- Przejdź do zakładki Usługi WWW.
- Przy swoim serwerze kliknij przycisk OPCJE, a następnie Zarządzaj.
- W kolejnym kroku w kafelku o nazwie Konta FTP kliknij przycisk OPCJE, a następnie Pokaż wszystkie.
- Odnajdziesz tu konto o nazwie, którą chciałeś wykorzystać przy tworzeniu skrzynki e-mail. Usuń je lub zmodyfikuj jego nazwę.
Nie udało się utworzyć konta FTP. Konto o podanej nazwie już istnieje
W przypadku napotkania powyższego komunikatu nazwa, którą chcesz wykorzystać, jest już używana w ramach Twojego serwera. Na wstępie:
- Przejdź do zakładki Usługi WWW.
- Przy swoim serwerze kliknij przycisk OPCJE, a następnie Zarządzaj.
- W kolejnym kroku w kafelku o nazwie Konta FTP kliknij przycisk OPCJE, a następnie Pokaż wszystkie.
- Zweryfikuj posiadane konta FTP.
Jeśli nie odnajdziesz konta FTP o wskazanej nazwie:
- Przejdź do zakładki Poczta, w której odnajdziesz konto o nazwie, którą chcesz wykorzystać przy tworzeniu konta FTP. Usuń je lub zmodyfikuj jego nazwę.
Nie ma wystarczająco dużo miejsca
W przypadku napotkania powyższego komunikatu, miejsce na serwerze przewidziane na pocztę jest całkowicie wykorzystane. By uzyskać miejsce na utworzenie nowej skrzynki pocztowej, musisz zmniejszyć pojemność już istniejących kont e-mail lub zmienić podział przestrzeni na serwerze, przyznając więcej miejsca na pocztę.
Czytaj więcej
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.