Książka adresowa AnyDesk – jak dodać kontakty?

AnyDesk posiada wbudowaną książkę adresową, która pozwala Ci zapisać urządzenia, z którymi chcesz utrzymywać stały kontakt. Sprawdź, jak działa oraz jak dodać kontakty do książki adresowej AnyDesk.

SPIS TREŚCI

UWAGA! AnyDesk zmienia ofertę profesjonalnych licencji AnyDesk Lite, Professional i Power.

14 września 2021 zostaną one zastąpione przez AnyDesk Essentials (wcześniej Lite) oraz AnyDesk Performance (Professional i Power).

Dowiedz się więcej o nowych licencjach AnyDesk.

Jak korzystać z książki adresowej AnyDesk?

Książka adresowa AnyDesk umożliwia szybką komunikację oraz organizację kontaktów, z którymi się łączysz. Niezależnie od tego, w jaki sposób używasz AnyDesk – świadczysz usługi informatyczne czy jesteś informatykiem w firmie – książka adresowa pomoże Ci wykorzystać pełny potencjał aplikacji oraz zwiększyć wydajność zdalnych połączeń.

UWAGA! Książka adresowa dostępna jest tylko w profesjonalnych licencjach AnyDesk Professional, AnyDesk Power.

Aby dodać nowy kontakt do książki adresowej AnyDesk:

  1. Uruchom aplikację AnyDesk i kliknij ikonę książki adresowej w prawym górnym rogu.
  2. Kliknij: Dodaj kontakt u góry okna ekranu.
    UWAGA! Przycisk dodawania nowego kontaktu może być niewidoczny, kiedy okno AnyDesk jest bardzo wąskie. Jeśli nie widzisz przycisku, powiększ okno aplikacji lub powiększ aplikację na cały ekran.
    Dodawanie kontaktu AnyDesk ksiazka adresowa
  3. W okniedodawania kontaktu wprowadź adres urządzenia zdalnego oraz nazwę, która ma identyfikować urządzenie. Zapisz kontakt przyciskiem OK.
    Wypełnij dane kontaktu AnyDesk
  4. Wszystkie dodane kontakty będą widoczne w Twojej książce adresowej.
    Książka adresowa - widok kontaktów

Znaczniki w książce adresowej AnyDesk

Po zapisaniu możesz przypisać znacznik kontaktu, który ułatwi wyszukiwanie kontaktów oraz zorganizuje twoją książkę adresową AnyDesk.

  1. Kliknij ikonę opcji kontaktu i wybierz: Zarządzaj znacznikami.
    Opcja zarządzania znacznikami AnyDesk
  2. W nowym oknie zobaczysz dwa pola – w górnym możesz wprowadzić nazwę znacznika i potwierdzić ją klawiszem Enter. Jeśli nazwa znacznika pasuje do istniejącego, kontakt zostanie dodany do znacznika, natomiast jeśli nazwa znacznika jest nowa, znacznik zostanie dodatkowo zapisany jako dostępny znacznik. W dolnym polu zobaczysz wszystkie dostępne znaczniki, które możesz dodać do wybranego kontaktu, klikając w nie dwa razy myszką.
    Zarządzaj znacznikami kontaktów AnyDesk
  3. Na liście po lewej stronie książki adresowej znajdziesz posortowaną alfabetycznie listę znaczników. Możesz sortować widoczne kontakty, klikając w znacznik. Widoczne wtedy będą kontakty posiadające zaznaczony znacznik.
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie