AnyDesk – czym różni się wersja Lite od Professional?

Wybierając oprogramowanie do zdalnego dostępu, należy sprawdzić nie tylko które narzędzie wybierzesz, ale także jaką wersję licencji. AnyDesk posiada dwie najpopularniejsze wersje licencji dla firm: Lite i Professional. Dowiedz się, czym różnią się od siebie i jakie posiadają funkcje.

SPIS TREŚCI

AnyDesk logo

Co oferuje podstawowa wersja – AnyDesk Lite?

Idealne rozwiązanie dla małych firm oraz freelancerów to AnyDesk Lite, czyli podstawowa wersja oprogramowania do zdalnego pulpitu. Dzięki niej możesz zainstalować oprogramowanie na jednym urządzeniu i obsługiwać komputery swoich klientów lub zarządzać urządzeniami w organizacji. W wersji Lite otrzymujesz lekką i prostą aplikację, przeznaczoną do użytku biznesowego.

Wraz z licencją Lite otrzymujesz:

  • Możliwość korzystania z programu w firmie,
  • Połączenie z jednego urządzenia, z jednym urządzeniem na raz
  • Darmowe aktualizacje wersji aplikacji,
  • Kompatybilność ze starszymi wersjami programu,
  • Aplikacje mobilne na iOS oraz Android,
  • Zdalne kontrolowanie urządzeń z systemem Android,
  • Przesyłanie plików,
  • Zdalne połączenie z lokalną drukarką,
  • Rysowanie po ekranie
  • Automatyczne wykrywanie urządzeń w sieci lokalnej.

Jeśli powyższa lista funkcji spełnia wymagania Twojej firmy czy organizacji, wybierz wersję Lite dla Twojej firmy.

AnyDesk Professional – czym różnią się wersje Lite i Pro?

Drugą najpopularniejszą wersją aplikacji do zdalnego pulpitu jest AnyDesk Professional, stworzona z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.

Najważniejszą różnicą między Lite i Professional jest możliwość instalacji aplikacji na wielu urządzeniach. Dzięki temu kilku użytkowników mających dostęp do licencji może łączyć się ze zdalnymi pulpitami ze swoich urządzeń, w tym samym momencie. Przypisanie wielu stanowisk do jednej licencji pozwala także administratorowi na zarządzanie użytkownikami korzystającymi z programu.

W wersji Professional otrzymujesz wszystkie funkcje wersji Lite oraz:

  • Wiele stanowisk opłaconych w ramach jednej licencji,
  • Nielimitowana liczba urządzeń z zainstalowaną aplikacją AnyDesk,
  • Spersonalizowany alias – możliwość ustawienia własnej nazwy zamiast numeru ID,
  • Logowanie informacji o sesjach (data, godzina, czas trwania),
  • Dostęp do centrum administracyjnego,
  • Możliwość personalizacji klienta AnyDesk – własne logo, tekst i zarządzanie funkcjami,
  • Wsparcie dla REST API, które pozwoli zintegrować program z systemami Twojej firmy.
W home.pl dostępne są trzy warianty licencji AnyDesk Professional: możesz skorzystać z opcji dla jednego, trzech lub pięciu stanowisk. Jeśli chcesz wdrożyć niestandardową liczbę stanowisk w swojej firmie, napisz do nas na czacie znajdującym się na stronie home.pl/anydesk/ lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem telefonu: +48 91 432 55 72.

AnyDesk Power dla firm i działów IT

Trzecią i posiadającą największe możliwości licencją jest AnyDesk Power, przeznaczoną dla większych firm oraz działów IT obsługujących wiele komputerów. Posiada ona wszystkie możliwości co AnyDesk Lite i Professional, a wyróżnia się od nich możliwością prowadzenia nieograniczonej liczby sesji zdalnych, z trzech urządzeń na raz. Oznacza to, że w bazowej licencji Power, trzy urządzenia objęte licencją mogą w tym samym momencie łączyć się z dowolną liczbą komputerów i telefonów. Jeśli wymagania firmy wzrosną, można za opłatą zwiększyć liczbę urządzeń wykonujących połączenia.

Jest to idealne rozwiązanie dla dużych firm posiadających wielu klientów, których obsługuje jeden technik lub firmowych informatyków serwisujących wiele komputerów naraz.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie