Microsoft Defender dla Firm to usługa dedykowana przedsiębiorstwom, którym zależy na wyższej ochronie danych i rozszerzonych funkcjach zarządzania organizacją. Zabezpieczenia te pozwalają firmom nie tylko kontrolować stan, ale także proaktywnie działać w kwestiach związanych z bezpieczeństwem danych. Zobacz, jak aktywować licencję Defender dla Firm po jej zakupie.
Jak aktywować licencję Microsoft Defender dla Firm?
Aby rozpocząć pracę z usługą Microsoft Defender dla Firm, najpierw potrzeba ją aktywować, czyli przypisać do użytkownika w panelu zarządzania Microsoft 365. Jeśli nie znasz jeszcze tego procesu, wykonaj poniższe kroki by otworzyć panel administratora i aktywować licencję.
- Zaloguj się kontem z uprawnieniami administratora (https://login.microsoftonline.com/) i rozwiń menu w lewym górnym rogu. Następnie kliknij Administracja.
- Na liście po lewej stronie ekranu rozwiń zakładkę Użytkownicy i kliknij Aktywni użytkownicy.
- Wybierz z listy użytkownika, któremu chcesz przypisać licencję Microsoft Defender dla Firm.
- Po zaznaczeniu wybranej osoby, po prawej stronie ekranu pojawi się panel z ustawieniami użytkownika. Przejdź do zakładki Licencje i aplikacje, w której zobaczysz listę wszystkich dostępnych licencji – zaznacz Microsoft Defender dla Firm.
- Potwierdź wybór przyciskiem Zapisz zmiany.
Wybrany użytkownik będzie mógł logować się do panelu bezpieczeństwa Microsoft Defender, wchodząc pod adres: https://security.microsoft.com/. Panel umożliwia m.in. wyświetlanie danych na temat bezpieczeństwa w czasie rzeczywistym oraz zarządzanie zabezpieczeniami, np. poprzez włączenie alertów email.
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.