Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
W opcji menu Obsługa sklepu → Klienci znajdziesz listę wszystkich klientów, którzy zarejestrowani się w Twoim sklepie. Mechanizm przeglądania i filtrowania klientów pozwala wybrać użytkowników według wybranych kryteriów (np. dane klienta, grupa klientów, daty rejestracji czy ostatniego logowania).
Kliknij Akcje, a następnie przejdź do edycji wybranego klienta. W nowym widoku dokonasz zmiany ustawień i danych klienta oraz sprawdzisz historię jego transakcji, przyznane rabaty, itp.
Parametry klientów
Każdy klient zarejestrowany w Twoim sklepie jest opisany następującymi parametrami:
- Dane podstawowe
- Lista zamówień
- Zamówione produkty
- Statystyka
- Program lojalnościowy
- Koszyk i przechowalnia
- Wyślij email
- Udostępnij klientowi jego dane
Dane podstawowe:
- Adres e-mail – na ten adres będzie wysyłana cała korespondencja z klientem. Adres e-mail musi być unikalny (nie może się powtarzać przy innym koncie klienta).
- Imię, Nazwisko – wyświetla imię i nazwisko klienta.
- Hasło – wypełniając to pole możesz zmienić hasło klienta.
- Grupa klientów – wybrany klient może być przypisany tylko do jednej grupy klientów.
- Rabat indywidualny – rabat wyrażony w %, przydzielany wyłącznie temu klientowi.
- Aktywność – informuje, czy dany Klient aktywował konto.
- Potwierdzony email – wyświetla informacje czy klient kliknął link przesłany w e-mailu aktywacyjnym.
- Data rejestracji – data rejestracji klienta w sklepie.
- Uwagi – dodatkowe informacje wpisane przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego przez klienta.
- Dodatkowe pola formularzy – pola dodatkowe możesz stworzyć w Wygląd i treści → Dodatkowe pola formularzy → Dodaj dodatkowe pola formularza.
Lista zamówień:
- W tej zakładce występuje cała historia zakupów klienta. Możesz sprawdzić, jakie są finansowe możliwości klienta, z jaką częstotliwością dokonuje zakupów w Twoim sklepie i na tej podstawie przydzielić go do odpowiedniej Grupy klientów. Jeśli klient zapisany jest do Newslettera, wysyłając mu spersonalizowane oferty, możesz zachęcić go do częstszych zakupów!
Zamówione produkty:
- Na podstawie tej listy możesz zweryfikować, jakie produkty najchętniej kupuje klient. Dzięki temu Twoje oferty mogą być jeszcze bardziej dostosowane do zainteresowań lub potrzeb klienta.
Statystyka:
- Zakładka Statystyka opisuje aktywność zarejestrowanego klienta, od momentu rejestracji do chwili obecnej.
Program lojalnościowy:
- Zakładka Program lojalnościowy wskazuje aktywność zarejestrowanego klienta w programie lojalnościowym w Twoim sklepie Shoper.
Koszyk i przechowalnia:
- W tym miejscu sprawdzisz, jakie produkty klient dodał do przechowalni produktów lub aktualnie ma w koszyku.
Wyślij email:
- W tym miejscu możesz w szybki sposób wysłać wiadomość e-mail do klienta.
Udostępnij klientowi jego dane:
- W tym miejscu możesz w szybki sposób udostępnić dane na wniosek klienta zgodnie z wymogami RODO.
Dostałeś prośbę o udostępnienie danych przez telefon lub z innego adresu e-mail? Najpierw zweryfikuj tożsamość klienta.