Panel Shoper: Obsługa sklepu → Klienci → Widok edycji klienta

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

W opcji menu Obsługa sklepu → Klienci znajdziesz listę wszystkich klientów, którzy zarejestrowani się w Twoim sklepie. Mechanizm przeglądania i filtrowania klientów pozwala wybrać użytkowników według wybranych kryteriów (np. dane klienta, grupa klientów, daty rejestracji czy ostatniego logowania).

Kliknij Akcje, a następnie przejdź do edycji wybranego klienta. W nowym widoku dokonasz zmiany ustawień i danych klienta oraz sprawdzisz historię jego transakcji, przyznane rabaty, itp.

eSklep - Obsługa sklepu - Klienci - Z menu Akcje wybierz opcję Edytuj

Parametry klientów

Każdy klient zarejestrowany w Twoim sklepie jest opisany następującymi parametrami:

eSklep - Obsługa sklepu - Klienci - Akcje - Edytuj - Dane podstawowe - Uzupełnij formularz

Dane podstawowe:

  • Adres e-mail – na ten adres będzie wysyłana cała korespondencja z klientem. Adres e-mail musi być unikalny (nie może się powtarzać przy innym koncie klienta).
  • Imię, Nazwisko – wyświetla imię i nazwisko klienta.
  • Hasło – wypełniając to pole możesz zmienić hasło klienta.
  • Grupa klientów – wybrany klient może być przypisany tylko do jednej grupy klientów.
  • Rabat indywidualny – rabat wyrażony w %, przydzielany wyłącznie temu klientowi.
  • Aktywność – informuje, czy dany Klient aktywował konto.
  • Potwierdzony email – wyświetla informacje czy klient kliknął link przesłany w e-mailu aktywacyjnym.
  • Data rejestracji – data rejestracji klienta w sklepie.
  • Uwagi – dodatkowe informacje wpisane przy wypełnianiu formularza rejestracyjnego przez klienta.
  • Dodatkowe pola formularzy – pola dodatkowe możesz stworzyć w Wygląd i treści Dodatkowe pola formularzy → Dodaj dodatkowe pola formularza.

Lista zamówień:

  • W tej zakładce występuje cała historia zakupów klienta. Możesz sprawdzić, jakie są finansowe możliwości klienta, z jaką częstotliwością dokonuje zakupów w Twoim sklepie i na tej podstawie przydzielić go do odpowiedniej Grupy klientów. Jeśli klient zapisany jest do Newslettera, wysyłając mu spersonalizowane oferty, możesz zachęcić go do częstszych zakupów!

Zamówione produkty:

  • Na podstawie tej listy możesz zweryfikować, jakie produkty najchętniej kupuje klient. Dzięki temu Twoje oferty mogą być jeszcze bardziej dostosowane do zainteresowań lub potrzeb klienta.

Statystyka:

  • Zakładka Statystyka opisuje aktywność zarejestrowanego klienta, od momentu rejestracji do chwili obecnej.

Program lojalnościowy:

  • Zakładka Program lojalnościowy wskazuje aktywność zarejestrowanego klienta w programie lojalnościowym w Twoim sklepie Shoper.

Koszyk i przechowalnia:

  • W tym miejscu sprawdzisz, jakie produkty klient dodał do przechowalni produktów lub aktualnie ma w koszyku.

Wyślij email:

  • W tym miejscu możesz w szybki sposób wysłać wiadomość e-mail do klienta.

Udostępnij klientowi jego dane:

  • W tym miejscu możesz w szybki sposób udostępnić dane na wniosek klienta zgodnie z wymogami RODO.
    Dostałeś prośbę o udostępnienie danych przez telefon lub z innego adresu e-mail? Najpierw zweryfikuj tożsamość klienta.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie