Pierwsze kroki w panelu płatności online PayU

Po zalogowaniu do panelu administracyjnego PayU, otrzymasz dostęp do licznych funkcji systemu. Chociaż system płatności online jest bardzo zaawansowanym mechanizmem, jego obsługa jest bardzo prosta i nie wymaga wiedzy informatycznej.

Konfiguracja płatności PayU, sprowadza się do ustawienia podstawowych informacji dot. sprzedającego (czyli Ciebie), Twojego konta bankowego oraz stron WWW, w ramach których system płatności będzie aktywny. Ostatnim elementem jest wybranie preferencji dot. systemu powiadomień o zrealizowanych transakcjach. Z poziomu panelu płatności PayU wykonasz także zwrot wpłat, a przede wszystkim, łatwo podejrzysz historię transakcji oraz saldo środków.

Zaloguj się do panelu administracyjnego płatności online PayU – kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.

Po zalogowaniu do panelu otrzymasz dostęp do podstawowych zakładek: Rejestracja, Płatności elektroniczne, Konfiguracja, Umowa.
Panel PayU - Przykładowy widok ekranu głównego

W górnej części ekranu odnajdziesz także szybki dostęp do Pomocy, Biura Obsługi Klienta PayU – Kontakt oraz Wiadomości.

Rejestracja

W tej sekcji znajdziesz podstawowe informacje dot. rejestracji konta w serwisie PayU. Sekcja ta nie będzie częściowo aktywna, jeśli podczas rejestracji konta przesłałeś dokumenty rejestrowe firmy oraz wykonałeś przelew aktywacyjny. Jeśli podczas rejestracji konta nie przesłałeś dokumentów oraz nie wykonałeś przelewu aktywującego, w sekcji Konfiguracja system przypomni Ci o takiej konieczności.

Panel PayU - Rejestracja - Skonfiguruj system płatności, który uruchamiasz na stronie WWW

W tej samej sekcji znajdziesz także możliwość konfiguracji swojej strony WWW, tj. systemu płatności który uruchamiasz na stronie WWW. Skorzystaj z przycisku Dodaj konfigurację lub Konfiguracja zaawansowana, aby zmodyfikować lub uzupełnić konfigurację wskazanych podczas rejestracji konta serwisów WWW/sklepów.

Płatności elektroniczne

Sekcja ta w całości poświęcona jest systemowi płatności online. Znajdziesz tu informacje bilingowe, transakcje, wystawione Faktury, statystyki płatności.

Panel PayU - Płatności elektroniczne - Lista transakcji - Znajdź informacje bilingowe, transakcje, wystawione Faktury, statystyki płatności

Skorzystaj z opcji Moje sklepy, aby dodać do systemu informację o kolejnych stronach WWW/sklepach, na których będzie aktywny system płatności online PayU.

Panel PayU - Płatności elektroniczne - Moje sklepy - Dodaj do systemu sklep

Konfiguracja

W sekcji Konfiguracja konta znajdziesz informacje nt. swojej firmy, danych firmy a także danych logowania, użytkowników systemu oraz systemu powiadomień.
Panel PayU - Konfiguracja konta - Dane firmy - Sprawdź informację
Jeśli chcesz aby do systemu płatności mieli dostęp także inni, np. pracownicy Twojej firmy, utwórz im nowe konta, nadając prawa dostępu menadżera (pełne, z możliwością zmiany ustawień systemu) lub użytkownika (ograniczone, z możliwością zarządzania wybranymi sekcjami systemu).Panel PayU - Konfiguracja konta - Konta użytkowników - Dodaj użytkownika

Skorzystaj z ustawień powiadomień, aby otrzymywać powiadomienia na skrzynkę e-mail o dokonanych transakcjach. Jeśli chcesz, możesz wprowadzić dedykowany adres e-mail dla powiadomień. Taką skrzynkę e-mail możesz skonfigurować sobie np. jako konto zewnętrzne innej skrzynki e-mail, w programie pocztowym lub na urządzeniu mobilnym. W ten sposób zapewnisz sobie dostęp do bieżących informacji o wykonanych transakcjach.Panel PayU - Konfiguracja konta - Ustawienia powiadomień

Powiadomienia można włączyć osobno dla każdego sklepu/strony WWW na której działa system płatności on-line.

Umowy

Jeśli nie zrobiłeś tego podczas rejestracji konta w serwisie PayU, w tej sekcji będziesz mógł uzupełnić dodatkowe informacje dot. działalności swojej firmy.

Panel PayU - Umowy - Uzupełnij dodatkowe informacje na temat działalności firmy

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub